Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDALŠÍ PÍSMÁCKÉ SPOLUPSANÍ. . .
Autor
blacksabbath
Pozor! Pozor!
Je tady další "Písmácké Spolupsaní"!!!!
Těm co už se zúčastnili je to jasné!!!
Kdo to ještě nezkusil...neváhejte!!!
Věřte, že je to jednoduché a je u toho spousta zábavy!!!
Zabukujte si svůj díl už nyní!!!! Číslo dílu vám sdělí ivi!
(Prosím do zpráv autora blacksabbath nebo pod tuto diskusi.)
Čísla obsazených dílů budou aktualizována v prologu!
TÉMA : P(R)OPLETENÉ POHÁDKY
Pojďme DO TOHO?!?!? (PŘI)Hlašte se!!!
50 názorů
sečteno a podtrženo, superkonec = superzábava = všesuperdobré :D
blacksabbath
28. 09. 2021díky.....:-))))))....určitě to bude dobré:-)))))))))
Už je to na mé stránce, snad tam není moc pravopisných chyb, štěstí že jsem měla dnes volno...
Už se moc těšíme.....:-))))))))))))))))))))))))))
blacksabbath
27. 09. 2021lapezko......díl č. 10 už visí......teď je řada na tobě....
čekáme a těšíme se na tvůj díl č. 11.....!!!
Ivi a ostatní spolupsavci, pročtu si dnešní díly a snad již zítra si budu moci v duchu zazpívat - já na tom makám, já na tom dělám:-) /Marek Eben/...
Irčo - můžeš a NECHVÁTEJ!!!!!....není to sprint, ale běh na delší trať...:-)))))
blacksabbath
26. 09. 2021Zdravím z Budějc...Petře, ve Spolupsaní "P(r)opoletené pohádky" dnes vyšel díl č.8další díl ....č. 9....je na tobě:-))))) přeji dobrou múzu:-))))ivi
blacksabbath
25. 09. 2021Kytiii/čko.......to musí vložit ten, kdo píše....já odkaz na předešlý díl u svého mám......
blacksabbath
25. 09. 2021ahojky......potěšila jsi mne...i já tě potěším:-)))) tvůj díl má číslo 11
Ivi, co k jednotlivým dílů a autorům do prologu vložit odkazy na jednotlivé díly...?
Hra o trůny pohřbila sama sebe, pokud vím v poslední sérii :D
ale zase těch vtipných videí co tehdy kolovaly, to nemělo chybu :))
- žádnej strach Pointo, tahle série to ustojí...
jen jsem žertoval, von život je složitej, vím, vím.
kdybych věděl tenkrát, že je nějaký Half-Life, no tak by mě ve škole už nikdo neviděl, dneska bych býval byl milionář, protože bych streamoval hry na Twitchi :D
mimochodem česká scéna na Twitchi, to je s prominutím pěkná srajda, kromě Steraka a ArcadeBulla se tam nedá nikdo sledovat, možna ještě Frankí z nostalgie
Já hele nevím, naposledy jsem s ní mluvil v roce 2009, bývali jsme fakt dobří kamarádi, ale pak se ledacos přihodilo, znáš to, a asi těch dvanáct let o ní nevím, co se s ní stalo. Abych byl úplně upřímný, dost se bojím jí kontaktovat. Trochu jsem sázel na to, že jí přiláká transcendentní dokonalost mé básně - do překladatelských projektů mě lákala několikrát. ;-)
Half-Life byl první střílečka, kde se jen nestřílelo. Významný milník.
Kamamuro a nechtěla by se ta Volná uvolnit na tady společné psaní? :D
tedy u ex-kamarádek to asi bude složitý, ale pro Písmák by to snad zkousla, co? :))
nebooooj, já jsem u Half Life v obraze, je to i se super komentářem ;D
závěr, myslíš u 1000. dílu? :))
Skvělé - pointa na závěr vám tedy rozhodně chybět nebude! ;-) Nomen est omen!
Volní jsou prostě všude - patří k nim třeba i Gordon Freeman ze slavné hry Half Life (už je 23 let stará!)
blacksabbath
23. 09. 2021Petr Pointa......OK....MÁŠ ZABUKOVANÝ DÍL Č. 11 (viz prolog)....díky
Aru - plus moje dávná ex-kamarádka Kristina Volná, co pořád ne a ne přeložit mou dokonalou báseň do zbývajících jazyků světa, že? ;-)
Ale život mě naučil trpělivosti, pár tisíc let to může trvat - co je pár tisíc let proti věčnosti?!
Kytiii, já až tak nejdřív na 6. nebo kolem 8., dej tomu chvíli čas, teď i to vyhlášení bylo hodně rychlý
ty jeden, mě to hned napadlo, ale to je jen pouhá náhoda, neboť se čeká, až bude nick volný zaregistrován, aby mohl začít psát :))
Obzvlášť mě zajímá, co napíše poslanec Volný - má zamluvené hned dva díly, a od doby, co utrhl (podoben bájnému Bivojovi) to kecadlo, tak se zdá celkem "v ráži".
;-)))
tož dík Kamamuro, 2. je v už továrně na lisu,... bude to zajímavé :))
blacksabbath
22. 09. 2021Kamamuro....ještě lahev kolaloky....
Přeju Vám, mí rozmilí literární přátelé, co nejlepší zábavu a co nejlepší kooperativní výsledek!
Objednávám eXtra velkou porci popcornu a jdu zabrat místo v první řadě!
blacksabbath
22. 09. 2021Kytiii.....první dva díly teprve vyjdou....blokuji ti díl č. 3.......děkuji za zájem
P.S. jsi nováček v tomto psaní.....takže....až vyjde díl č. 2 pošlu ti avízo.....budeš mít 1-2... max 3 dny na vytvoření svého dílu:-))))))))))
s radosťou ti ho bukujem:-))))))))))))))))))))))))))
dievča z lesa
22. 09. 2021môžem poprosiť diel sedem?*******
super bixley, iví si píše ;)
:D
tak ještě 3, 4, 6, 7, 8,... 115 :))
blacksabbath
22. 09. 2021Renato...píši si tě....RÁDA!!!!!
blacksabbath
22. 09. 2021avi
To klďo-píďo můžeš.......jsem ráda, že předpokládáš tak hojnou účast....píši si tě!
blacksabbath
22. 09. 2021Je mi to jasné Irčo....máš toho teď nad hlavu......tentokrát si myslím, že každý autor bude mít spoustu prostoru....nic tohle téma nesvazuje....uvidíme.....třeba to skončí po druhém díle....ten už si zabukoval Aru:-))))).....díky!!!!!
Ivi, jsi studnice nápadů!
Tentokrát se, zejm. kvůli probíhajícím soutěžím nezúčastním, ale budu sledovat.
Psavcům mnoho zdaru v tvorbě:-)