Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu:STUDEN - 13. MĚSÍC
09. 05. 2001
0
0
3110
Autor
Psichiti
žádnou definici si netroufám vymyslet,
však všichni znáte ten pocit, že na vás míří Amor..
a neutíkáte
Tenhle klub je pro lidi.
jsem ráda, protože tady už zamrzlo jezero :) za pár měsíců se taky polepším a vysekám v ledu nějakou díru ve tvaru srdce, no nejspíš už nebude potřeba ;)
Terro, ale všechno, co píšeš, to sem patří ! jak život jde s láskou, jak někdy proběhne den bez lásky, a tak :o)
Navíc, jsou horší věci, třeba kdyby to tvému klukovi bylo jedno, nebo, kdyby měl pravdu ! :o) Hezky se uzdrav, nebo budeš omdlévat u počítače po přečtení smutné básně ;o)
Taky ted koukám, co jsem to napsala.....vůbec mi to nesedí tak jako kdysi.... všechno je zase v háji :-(
Terro, když se ohlédnu, tak vždycky když jsem byla v háji, tak mě ze smutku vyvedly ty moudré myšlenky, které by mě nikde než v háji nenapadly ! :o) zas bude líp*
No ono se to vždycky někde kupí a pak se to na mě sesype a já mám depku jako ***** a všechno je v háji.. tak je to i ted...můj kluk mi nevěří, že je jenom on, rodiče jsou vztaklí a myslí si že simuluju a teprv, když si všimli, jak blednu, tak zjistil, že asi 4 dny ž běhám po světě s angínou.,... no nic,,zase píšu svoje trable všude možně....
to opravdu nemá nic s uměním, Bagdád bude brzy peklo ve zmenšeném měřítku, a to i když je spousta básní o nebi, tohle se neobejde bez masakrů, hlavně životy civilistů
Omlouvám se všem, a možná způsobím, že někdo bude proti, nebo vystoupí z klubu, protože jsem pozměnila znění klubu.
Udělala jsem chybu ? Dneska je mi dost blbě, a už se neptám jestli si pěstujete fíkovník, a co je to stud, teď jsou horší věci :-/
"smyslem je čistá láska"
ona je láska nějaká jiná než čistá?
to ani Dobrá voda není tak čistá jako LÁSKA
rybko, zdá se ti to zvláštní dotaz, protože plavat umíš, a bereš to jako samozřejmost
(já se ale ptala, protože jsem měla podezření kdo jsi, a ten člověk plavat neumí)
a přeji, ať plaveš ještě dlouho bříškem dolů :)
jsou ryby které létají, jednou taky budeš letět ?
doufám, že se jednou rozletím... ty dálky a výšky....
(podezření?? na rybu?? to zní strašně tajemně)
to je zvláštní dotaz pro rybku, jestli umí plavat...
rybky umějí plavat napřed bříškem dolů a pak jednou i bříškem nahoru
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°(bublinky)
°°°°°°o°°°°°°°°°o°°°°°°°°°°°°°O°°°°°°°O°°°°°°°°°°(bublinky různé velikosti)
Wopi, "pseudomoudře" :))))))))))) stejně by mě zajímalo, co jsi tam chtěl říct, když už jsi tam poslal kritiku
přece jsi mohl moudře mlčet, ale ty jsi úmyslně zanechal stopu
tak už mě netrap, a řekni to
neposlal jsem kritiku, ale ohlas
a chtěl jsem jím říct věci, které říct neumím a proto jsem je logicky říct nemohl a musel jen mlčet a doufat, že budu vypadat děsně moudře
:))
nepovedlo se, vypadal jsem jen děsně :)
* naopak, vyzeralo to múdro, no doteraz neviem, či si nemal výhrady k vstupu prota do klubu, teda k tomu, čo tam Psichita napísala - vyzeralo, že je jej ide iba o počet členov, pch
* chcela som vedieť, či si mlčal súhlasne, alebo ťa niečo pobúrilo, vyrazilo ti dych ČO?
* vieš dobre, že to vždycky neplatí :o) mlčaním môžeš veľmi ublížiť, a taká výhra nestojí za reč :o(
* ak ti ide iba o to, vyhrať spor, tak niekto ho musí prehrať
* radšej keby sa veci vždy vyjasnili než premlčali
co kdo má vyhrát a prohrát?? nechápu
"kdo mlčí, zřejmě souhlasí" (jeví se býti souhlasící)
Tak pouštěj a mlč.
Napadla mě odpověď k otázce v auditoriu "má smysl stud každý den?" Má. Aby bylo občas co odhodit. :)
Napadla mě odpověď k otázce v auditoriu "má smysl stud každý den?" Má. Aby bylo občas co odhodit. :)
* ryba: čo bublina, to nápad ? alebo čo bublinka, to somarinka :o) každopádne tvoje bubliny pozorujem už dlhšiu chvíľu
slova, kterými chceš zamluvit to prázdné místo
teda řekni, pokud jsi opravdu měl výhrady, a nedělej falešné tajemno
Neměl jsem žádné výhrady. Jen jsem si přišel pomlčet a pobýt... pořád si lidi stěžujou, že jsem upovídanej - a když jednou pseudomoudře mlčím, opět se musím bránit.
:))
Pche, měsíc československo-sovětského přátelství.. Co je to měsíc ve srovnání s věčností ! :)
Pche, studen, lepší je měsíc československo-sovětského přátelství! ;o)
m.
Wopidoo, teď jsi mě dostal, nemám slov :)
Ale stejně mi to přijde od tebe jako neupřimnost
i když ty bys mohl namítat, že nikdo neví o čem jsem si psala s protonem v poště, a tudíž že moje poznámka nedává smysl
Psichiti:
hodně, ale mám to v jen hlavě, nikoliv ve wordu, tak nemohu použít funkci count...
vítej Diakatano ! :) ráda si přečtu tvé dílka, ne proto že musím, ani že bych měla, ale chci
Wopidoo, kolik slov jsi zamlčel z těch, které jsi chtěl říct ?
cituji Rea, jak cituje Voltaira :)
Dvakráte každý člověk umírá,
když lásce, a když světu sbohem dá.
Jak strašná smrt je ztratit lásky cit!
Jak snadné už je jen pak přestat žít.
Miroslawek
25. 09. 0001
a ak smiem tento ´bezstudný´ klub obohatiť, pridávam čísla: 18847 (Sauna), 19935 (Zvuky za stenou) a 29923 (Nočný park)
:-)
Psichiti: ja zas ďakujem za privítanie v tomto klube. Aj keď je lásky neúrekom, nikdy jej nie je dosť. A preto ju rozdávajme všetkým naokolo! :)
Máme tady kapavku? No, to není takový problém, tu má i můj kohoutek do vany, takže koupelnou neustále zní "kap.....kap.....kap.....kap.....", což svou nešťastnou pravidelností ruší mé přemýtání, takže pak ze mě vypadávají jen takovéto pitomosti...
Ale fuj... taková hrubka... přemítat se píše takhle... to asi už se mi ta spirocheta Treponema pallidum provrtává mozkem...
:-))))
Psichiti, please, nepiš mi, že Neisseria gonorrhoeae je něco jiného. Já vím. :-)
Naso, je to od tebe moc hezké, že jsi sem vstoupil, protože jsem si zamilovala z básní i kritik tvůj přístup k věcem, v lásce na Zemi je třeba nadhled.. a letí za tebou čáp a nese novou generaci :)
Wopi, já o těch potvorách nic nevím, vždyť nejsou vidět :) Mluv o nich tiše, nebo sem zachvilku přijde Bacil s mikroskopem, a zavře nám klub :)
Všem členům avízko ! přeočkovat proti kapavce, protože už ji tady máme. Lidi ovládejte se ! :o)
ach slasti ! :o)
Nenašel jsem sice žádnou tečku smutné berušce, ale dělal jsem jí na rozveselenou wopičky :o).
* chytila som sa na sieť pavúčika Wopidoo :o)
* a za mnou letí lyrčekova muška, bzzzzzzzzzink !
* tá je ťuk ťuk, minula nás tesne vedľa :o) letí do vyšších sfér, kam sa raz dostanem ? :o)))
Konstanto, sedněte si u nás, na 4 :o)
Ó, tuhle slečnu odněkud znám, číslo větší než já ! :o)
zkouším čtyřku přičítat ke trojce, a potrápit hlavičku, sedmičku násobit krásou, to číslo je životné :o)
ten stroj je jen kovová bedna
- ale ty *programy* v něm dělali lidi a jde
tam o stejnej druh lásky jako např. láska
k poezii nebo hudbě apod.
jejeje ! :o) teď jsem se srazila s Miroslawkem ve vratech Auč!, já a můj gbelík.. A hned mám dobrou náladu ! :o)
Už tady brzy budeme mýt Míwove smyslné dvousmysly :o)mnoho noho :o)))
A opravujte mi gramatiku, pořád ji studuji ;-)
Abych se nikoho nedotkla, zařazením jeho básně, do kategorie Solnička duše.. Není to ubrečená kategorie !! "slzy" je v básních otřepané slovo, slovo kapat taky nemusím. Solnička proto, že sůl v ranách štípe. Ne, že to jsou slzy !!!! Vlastně proto, že Sole = duše, ang. Láska není ubrečená ! Náš klub je o lásce :o)
taky proto, že sůl duše, je nad zlato..