Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKlavírní přídavek
Autor
bixley
Klavírista se po virtuózně zahraném klavírním koncertu b moll od Petra IljičeČajkovského za bouřlivého potlesku klaněl publiku. Když přišel na pódium už potřetí, usedl opět ke klavíru a chvíli přemýšlel. Potom mistrně vystřihl Let čmeláka od Nikolaje Rimského-Korsakova. Ovace nebraly konce. Opět několikeré klanění. A klavírista opět přichází a opět usedá ke klavíru. Ale ruce nepokládá na klávesy. Místo toho si bere na koncertním křídle položený talíř s jídlem.
„Omlouvám se, ale nestačil jsem se navečeřet, tak jako další přídavek zařazuji jitrnicový prejt, který jsem dostal od jedné ctitelky. Výbornej!“ Klavírista se s chutí pustil do jídla.
V sále se na chvíli rozhostilo ticho. Většina posluchačů z toho měla trapný pocit a nevěděli, jak reagovat.
Potom se ozval výkřik: „Tak dobrou chuť!“
„Dobrou chuť!“ ozývali se další a další a začali skandovat. Klavírista je z pódia s vidličkou v ruce začal dirigovat. Nakonec se uklonil a s prázdným talířem odešel do zákulisí.
Ve frontě k šatně si poté posluchači vyměňovali dojmy:
„Koncert byl pěknej, ale ten závěr stál opravdu za to!“
30 názorů
To je naprosto geniální!!! To bych také chtěla moc zažít, i když je to asi nevěrohodné .-).
TIP
Kočkodan: Moc pobavil!!! :-). Housle miluji!!
Tlačenka z houslí padá mě rozsekala. Asi budu muset dorazit někdy na Jardu Svěceného do Prahy :-)))
Zlatý: :-)))
To je naprosto geniální!!! To bych také chtěla moc zažít, i když je to asi nevěrohodné .-).
TIP
Kočkodan: Moc pobavil!!! :-). Housle miluji!!
Tlačenka z houslí padá mě rozsekala. Asi budu muset dorazit někdy na Jardu Svěceného do Prahy :-)))
Zlatý: :-)))
To je naprosto geniální!!! To bych také chtěla moc zažít, i když je to asi nevěrohodné .-).
TIP
Kočkodan: Moc pobavil!!! :-). Housle miluji!!
Tlačenka z houslí padá mě rozsekala. Asi budu muset dorazit někdy na Jardu Svěceného do Prahy :-)))
Zlatý: :-)))
Já bych byl, jako divák (podluchač) naštván možná proto, že se se mnou nerozdělil:)
((teď jsem si uvědomil, že prejt jsem už dlouho, dlouho nejedl, a že bych to možná měl napravit (ovšem v pátek ne, to je stále ještě, u nás na jihomoravském venkově, (pokud možno) bezmasý den :) ) ))
Napsáno je to hezky, leč příběh silně nevěrohodný. Ale pobavil.
Evženie Brambůrková
20. 10. 2021To muselo být skvělé.
alegno,možná by tě strhl dav...
Čudlo, souhlasím.
Norsko, to nevím, nevím.
Ireno, díky. Původně to bylo drabble na slova čmelák, prejt a trapný, ale trochu jsem to rozšířila.
blacki, ZATÍM se to nestalo. :-)
zzlatý, máš pravdu, proč se týrat suchým chlebem...
Jardo, hlad je možná nejen nejlepší kuchař, ale i nejlepší interpret. :-)
blacksabbath
19. 10. 2021a to se fakt stalo??????..............tak si představuju, že by si Joakim Brodén dal po koncertu buřty s pivem na dělu....ale je to dobře napsanej postřeh....votomžádná..:-)))))).
zajímavý zážitek, ale jsem konzerva, takže bych asi přídavek neocenila :)
Možná jsem podobnou historku někde slyšela:-), třeba je to teď běžné ukončení klavírních koncertů:-)... vtipné!
Tak ještě že publikum neudělalo prejt i z umělce.
Klavír je velmi praktický nástroj, Jardovi Svěcenýmu jeho oblíbená tlačenka z houslí furt padá.
dievča z lesa
19. 10. 2021krásny zážitok ... a virtuózny klavirista má zmysel pre humor ... našťastie aj diváci*