Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKukýnka předků
Autor
Aru
Putování mezi světy
v magické krajině předků
Bezčasí na špičce nosu
v poletujícím listí
praskají slova
Nejsme sami
v zrcadlech studánek
kámen promluvil
o souznění v harmonii
30 názorů
nejedná se tak o mě, jako o dotek toho místa, jestli znáš Kounovské řady.
však to taky přijde, píšu s přestávkou řadu let, tak mě to poznamenalo :))
díky ;)
Fantasticky volená slova.Jsem zahanben,že něco takového nezvládám sepsat,zároveň potěšen,že je mohu číst od někoho,kdo je umí složit do veršů v tak okouzlujícím díle.
Evženie Brambůrková
23. 10. 2021To je kouzelné.
Vidím, že neologismus "Kukýnky" se stává lokálním kulturním fenoménem! ;-)
dobrou iví, ať tě víly houpou celou noc, já budu dál odečítat minuty, v 00:00 vkládám :D:D
zítra v aréně před písmenky ;))
na mě už je hodně pozdě.....šedá kůra mozková má....už IQ tykve má ......:-))))
tak dobrou no střítečku...já to balím......uvidíme se písmenkama zítra
Kočkodane o tom místě se říká, že je to místo bezčasí, ta slova tam nejsou volena náhodou ;)
dyť noc je mladá, já se sotva probouzím, jsem sova víš iví :D
rána to je pro mě rána, ty jsou nejhorší, to mám pocit jako bych byl přejetej parním válcem, nebo fláknutej pořádným kladivem, takovým tím bouracím, víš iví :))
Aru, po tvém dílku hrozí velké nebezpečí, že si ještě víc lidí neuvidí ani na špičku nosu – budou tam mít bezčasí... (lehce zneklidněný smajlík)
blacksabbath
22. 10. 2021to chceš vydržet do půlnoci????.....dyť......den 23......má hodin 24..:-)))))...já se na to řádně vyspím
důležité je, že se těšíš.....a protože i já se těším....tak se spolu...... dohromady....těšíme..:-)))))))))))))))))))))))))))
blacksabbath
22. 10. 2021Aru.....to musíš mít připravenou pecku!!!..... když odečítáš po minutách:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
děkuji dievča, tak mě napadlo jak perfektně to k sobě sedí a taky jsem to na vlnách té hudby dopsal ;)
krásna vtáčia hudba ... rovnako bezčasová ako tvoje len tak pre radosť***
a to jestlis neviděla poslední hudební video od Aurory, to bys teprve valila očka :))
ivíííí, 3 hodiny a 5 minut do TyDý :D
hmmmm..... dobrej videoklip
ano, lehce jsem přebral kukýnka :D
k básni doporučuji tuto hudbu, ale nenutím, pro každýho to nebude. jinak popsán včerejší výlet ;)
díky moc iví :)
v "bezčasí na špičce nosu"..... jsi předal krásná slova...........*/************
P.S. vidím, vidím...že se nové slovo ujalo...:-))))))