Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu:První z dětí
Výběr: Shammann
20. 02. 2002
6
0
5039
Autor
Armand
"V stínu svých hrůz jsme jediní přeživší. Náš život pominul. Nastala nová doba. Nové dílo je třeba vykonat. Nejsem již nuzákem tohoto světa! Jsem daleko nuznějším - zbaven svého života, mohu žádat nesmrtelnost. V štěstí naší zhouby jsme jediní, kteří prozřeli. Probudili jsme šílenství. Pokořili čas a svědomí. Vše bylo vyřčeno. Nebudeme mluvit. Musí být jiné způsoby. Vybaveni pro věčnost, hledáme okamžiky, které s sebou nemůžeme vzít."
Armand
Juliane...
stopy zejí
zjevením
i beznadějí
k čemu
pro koho
křik
vlastním
jen
nic
a
tento
okamžik
.
Ghatotkacza
03. 06. 2003
fanta: první verze.. ten závěr jsem nakonec změnil.. a s ním je báseň nachystaná na 23.1. Původně jsem si ji napsal sem - jen tak.
Pak mi řekneš, která se ti líbí víc.
Zajímalo by mě, kdo ze známých (?) autorů jsi ... :)
Po odcházejících
zejí stopy
...do doby
lednové
vody
nespěchají
Bříza nemává
a i stromy
listy zuly
je tečka slovem?
anebo kruhem
v půli?
paranormality
14. 12. 2002
teda zatim ne, ale když sem si to krásně napsal , tak už jo, díky jámo , že o mne píšeš...:-)
Dárek pro kalais (vybráno s diskuse klubu):
"18.06.2002 Armand:
Ghato: nechceš být redaktor?? :))
kalais: ty už jsi :))
........ve všech slovech co znám .. je báseň.............
18.06.2002 kalais:
armande jakotže jsem?
já nehcci být nemám na to!!!!!!!"
----------------------------------------------------------------------
Tak to by byl dárek :))))) a teď ke gratulaci: tímto opožděně gratuluji dalšímu redaktorovi v řadách klubu!
Ať září! ☼
A ať žije!
A tipujíc
i výběruje!
.-)
Ghatotkacza: dnešním dnem uznávám Ghatotkaczu za velkého básníka .. nástěnkářství je již minulostí a prach už netřeba utírat... prach utírá číslo třináct... :))
.. což se dostávám k poslední aktualitě a tou je nový člen klubu... Takže vítej třináctý! paranormality ... domnívám se, že příchod byl načasován přesně! .. (na pět minut po dvanácté)
všem: krásný den a celé kvapem blížící se svátky ☼
a Nuitíkovi.. oříšek od veverky .-)
a rebecce13.. úspěšný pátek 13tého v Ob-ratníku! .-)
oprava... "z diskuse klubu" ufff.. taková hrubka! se snad česky nenaučím! :)))
Saule! .. kytaristé jsou vždy vítáni, a navíc pokud rádi Pearl Jam! a píší pěknou poesii .-)
unseen....
ten jenž jsou neviděn poctil nás svou návštěvou :) .. Byl jsem vskutku překvapen (příjemně) mon ami. Vaše kradmé kroky nezachytí jen tak každý sluch a ani můj vysoko laděný Auspex to neměl snadné! .-) Vy též nejste běžným členem vašeho klanu, neboť poesie Vaše jest výtečná... a citu Toreadora velmi lahodící. A tak jen zašeptám do stínů....
Vítám a je mi ctí
Rodní sem často nechodí
opět stará písnička:
Kdyby někdo zpozoroval báseň hodnou zařazení do klubu (jaké básně v něm jsou jste si už mohli všimnout), tak ať to sem napíše a dá mi avi. Děkuju. .-)
Armand
já bych potřeboval spíš k očaři než k zubaři
nejni to na překážku členství??...vím i slepci vidí a mnohdy dál než mnozí z nás:-)))
dneska sem si to tady celý přečet.........hmmmm....tolik vizí v éteru.......my chudí chlemtáme je po kapkách....zařazuji se k notorickým tipařům:-))))
zařaď se kam libo :)))) Tohle je volné působiště bez práv a povinností... jde jen o ideu popsanou na úvodní stránce klubu.
Notoricky tipovati nejni škodlivé nečiníš-li tak pod vlivem.... .-)
Ghatotkacza
30. 07. 2002Ghatotkacza
30. 07. 2002Ghatotkacza
30. 07. 2002
pak tě zvu na náš místní dýchánek v klubu Výtěr :)))
Třeba se ti bude líbit naše milá diskuse :)) .. doporučuji od začátku :)))))
Ghatotkacza
30. 07. 2002
Ti co vidí jsou vždy vítáni. .... Paranoicusi :)))
Jinak o tipech na nová dílka do klubu viz má zpráva na touhle a jiné....
Ahojky, tak jsem tu. Nemohl jsem odolat. Děkuji za vřelé přijetí Armande.:-))) Nejsem žádný básník, ale budu rád, když se podíváš i více než jen zběžně. :-)
Vítej Damiku!! :) Neznám tě jako básníka ... ale i jen zběžný pohled mi stačil. :) Vrátím se pro víc....
Kdybys viděl nějaké dílko, které stojí za zařazení do klubu pošli mi na něj echo... a já ho kdyžtak zařadím. Dík. :)
tak mě mátla paměť kalais.. já myslel jinou, nicméně ta Vidět po svém je tak hodně jiná, že jsm ji zařadil mezi "nezařazené výjimečnosti" Tak. :)
co meditační ?
..nějaké zklamání v řadách vojsk? Johanka z Arku s ostříhanými !!! vlasy?
a není to škoda žes odmítla funkci? :)))) To nedostanem příspěvky a z čeho já teď budu živit nástěnkářův hladový křik? :)
Nicméně pro nové volby je to dobrý tah a je vidět že směřuješ za daleko vyššími cíli :))
nečerti se :)
Ghatotkacza
27. 06. 2002
Ghato: no vzhledem k tvému aktivnímu přístupu k tipování, bys možná zasloužil lepší pozici.. zvážím, předám grémiu :)..... a možná dostaneš titul čestného sTIPaře :)
.... přípitek se přijímá, jen doufám, že za každého člena klubu který se stane redaktorem, přibude do klubové pokladny alespoň 100 000 Kč :)). Apel Oldovi! :)))
Kalais... snaž se :))) (a piš trochu srozumitelnějc, ať ti i lid rozumí, trochu více plebejství! :))
Adams: podívám se a dám ku zvážení jiným... pokud to bude vnitřně souznít s mou představou vize a zapadne k nim, tak určitě zařadím. A nástěnkář Ghatotkacza vyvěsí na nástěnce :))
.. i s fotografiemi z předsálí :)
Ghato: nechceš být redaktor?? :))
kalais: ty už jsi :))
........ve všech slovech co znám .. je báseň.............
hehe... lhářko... no já nevím jestli už jsi.. to ví jen Olda, jsem tím chtěl říct že já jsem tě dal jako redaktora.. jsi tu často a máš cit pro to co je dobré a co ne. Navíc nejsi přehnaně tipující (snad) jako třeba Nuiťa :))
Ghatotkacza
18. 06. 2002Ghatotkacza
17. 06. 2002
z rovnováhy - nepadá nebe...
znám lepší způsoby zabíjení...
jsem elegantní...
a neznám soucit...
a neznám radost...
a neznám hněv...
a neznám úsměv ani pláč...
protože jsem spatřil strach...
v místech kam bojí se můry...
ve věcech ve kterých vy...
...lidé...
vídáte lásku
- .........
Ghatotkacza
29. 05. 2002
jinak:
zasedací pořádek:
kancléř Ghatotkacza: řídí klubové schůze, klubová hymna a vlajka je též v jeho kompetenci :)
Armand: vybírání desátků a jiných členských příspěvků
kalais: koupele (i bez pěny)
Drakkan: poezie (pouze jsme li zamilovaní nebo v koupeli prosím :))
Klání se koná... všude po pískovišti.... kdo vyhraje ten uteče...(nebo to bylo jinak? :)
Ghatotkacza
28. 05. 2002Ghatotkacza
28. 05. 2002
Nikoliv... já vládnu - rukou Neviditelnou - avšak pevnou :)
kdo nesouhlasí, může z vany foukat bubliny a chrastit řetízkem od špuntu ....
..Ego primus et ego novissimus et absque me non est deus...
Ghatotkacza
28. 05. 2002
Nemůžu to najít Tanaki.... smazalas to "Pod nočním sluncem", jsem slepý? :) Pošli mi to kdyžtak do pošty, prosím.
Jinak promiň tu odmlku, ale nechával jsem klub dlouho plavat bez kormidelníka :)
Tak jsem zařadil Poloautomatický text č. 2 od sue do Esejí a vizí.. no není to přímo vize, ale na Arsenikum naturalis je to příliš odlišné. Pokud jste ještě nečetli - doporučuji :)
Ghatotkacza
27. 05. 2002
Vítej kalais :))
Něco od tebe dám určitě do klubu, ale nevím kdy, musím si znovu hodně přečíst :)
všichni: znovu zopakuju... máte povoleno vkládání děl do klubu všichni, přesto bych raději, pokud najdete něco co je něčím velmi výjimečné a hodilo by se to sem, tak dejte mi první vědět.
Díky :)
až něco takového najdu slunce prolomí vesmír a nebe se stane rudou čmouhou...
dal jsem docela dost nových dílek do klubíku, tak pokud vám třeba unikly, tak doporučuji (a Ghatokaczu samozřejmě :)))
Ghatotkacza
27. 05. 2002Ghatotkacza
27. 05. 2002Ghatotkacza
27. 05. 2002Ghatotkacza
27. 05. 2002
neco sem napsala menuje se to Pod nocnim sluncem, treba by se to sem hodilo :)
Přežíváme,
pod tlakem okolností cizích světů
sami ve vlastním společenství
my vyvolení
k bolesti z každého kompromisu.........
Mohu se přidat?
TAK jeste jednou, to sem napsala ja...........
Přežíváme,
pod tlakem okolností cizích světů
sami ve vlastním společenství
my vyvolení
k bolesti z každého kompromisu.........
Mohu se přidat?
Ghatotkacza
18. 04. 0002
v bezhledí času ....
"A vzplály ohně a černé mraky zkryly mnohá slunce. A lháři teď hoří, bez chvíle oddychu. Nám však nejcenější je jen plamen nejjasnější.. co trvá krátce, ale je světlem rovným slunci"
Ghatotkacza
11. 03. 0002
Tento klub má jen ty pravidla která nejsou vidět.
Buď vítána sestřičko... Elyanne :)
V tomto domě jsme všichni Bohy, všichni Ďábly...