Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCelá já
Autor
Evženie Brambůrková
Jsem skromná holka,
protože můžu:
Jíst plesnivý sýry,
pít starý víno,
jezdit autem bez střechy
a mít staršího chlapa.
36 názorů
No to ale nemáte ve sklepě několik tisíc lahví jako můj soused.
Kvůli tomu archivnímu sklípku nechal odbagrovat svah a pak to zamaskoval tak, aby vůbec nebylo poznat, že tak nějaký sklep je. Nahoře je louka na které rostou švestky. Každou píď půdy je třeba využít.
Evženie Brambůrková
12. 11. 2021U nás nic nevydrží tak dlouho, abychom to uložili do chladného sklepa. Ten je to jediné, co máme.
Chápu, klidně ty brilianty mohou vypadat jako sklo. Taky nosím pravé perly.
... a v uších a na krku jen pár bezbarvejch kamínků... :)
Pobavený tip a.
Evženie Brambůrková
11. 11. 2021Když u mně se neohřeje žádné víno :-)))
Ale pozor - staré víno může být mnohem cennejší, než víno mladé. Zvláště víno archivní. Mám souseda - milionáře, který má sklad vína jen proto, aby do vína investoval přebytečné finance. ...Jinak ti ale rozumím. Tip.
Evženie Brambůrková
11. 11. 2021Někde se začít musí, Renato :-)
Evženie Brambůrková
10. 11. 2021Začni, Radovane, trénovat. Staršího chlapa nahraď mladou ženou a je to.
Toto je možnost pro všchny skromné lidi :-)))
Evženie Brambůrková
10. 11. 2021Jasně, Aru, pošlu ti fotky.
Radovan Jiří Voříšek
10. 11. 2021ano, znám to a chtěl bych se toho dožít, až na toho staršího chlapa, to si zastanu sám
tak takhle na to, stačí zestárnout, u auta uříznout střechu a počkat až se zkazí sýr i víno, super návod :D:D
Evženie Brambůrková
10. 11. 2021Souhlasím s tebou, Prosecký, ve všech bodech :-)
Evženie Brambůrková
10. 11. 2021A to je, Jamardi, hezká vlastnost.
Ale smysl pro humor stačí, Ivi.
Mně zas, Ireno, chybí to auto bez střechy a to mít nemusím :-)))
Evženie Brambůrková
10. 11. 2021Jasně, Jitko, možností je! :-))
Ty, Evženie, ale ona je opravdu skromná! Na nic si nehraje a prospěch, který získá, je ve skutečnosti mnohem menší, než získává mnoho manželek, které si počínají na první pohled počestně. Od těch stojí laskavé slovo i sex v konečném zúčtování často mnohem víc než od takovéto holky!
No jo, ono je všechno zaměnitelné, jenom ta skromná holka zůstává.
blacksabbath
10. 11. 2021Staršího chlapa nemám......piju pivo....jujdanečku........tak to se chytám jen (u) toho plesnivého:-)))))))
Ta poslední věta se obměňuje podle potřeby, Benetko. Původně tam vůbec nebyla.
Evženie Brambůrková
09. 11. 2021Díky, Čudlo.
Téda!!! Staršího chlapa nemám!!! A ani netoužím!!! :D
Jako správný chlívák toužím a_
Nemůžu_
Mít mladší holky... :p
Evženie Brambůrková
09. 11. 2021Ono nás asi bude víc, Benetko :-)))
Evženie Brambůrková
09. 11. 2021Život je krásný, F.M.R.C., občas :-)))
Evženie Brambůrková
09. 11. 2021Děkuji, Milane.
Evženie Brambůrková
09. 11. 2021Tys to četl, Luboši?