pokus :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] :o] eop;
omlouvám se za avíza, pár let (4) jsem tu nebyl, tak nevím, že --nikomu-- označit musím..
:o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o)
..pro astrálku..
aha, tak nemusím.. poslední pokus, už nebudu kazit.. hezký vzpomínky.. ;-)
aha, tak nemusím.. poslední pokus, už nebudu kazit.. hezký vzpomínky.. ;- )
* Wopi, ale niekomu nestačí jeden smajlík na jeden riadok..
* sú vety, v ktorých je jeden smajlík málo :o)
* Oldík, to bol iba taký rozmarný nápad :o) nebudem sa stále uškŕňať od ucha k uchu :o)
* myslela som, že sa to dá nadefinovať tak ako vo Worde, kde sa smajlík automaticky premení na smajlíka nerozdeliteľného
* nezapodievaj sa tým, sú dôležitejšie veci než smajlíci, napríklad živí usmievaví písmáci :o) a ďakujem, že si si to všimol
Aby se smajlík nerozdělil, zajišťuju tím, že ho dávám na novou řádku
:)
Astrálka; ať o tom přemýšlím jak chci, nenapadá mě, jak to provést..možná někdo jiný? ;-)
jsem taky pro jednoduchost... ale přesto jsou věci, který mi přijdou zbytečně humpolácký - proč třeba odkazy na levé liště zasahují do podkresovýho obrázku, vypadá to blbě... a další věci. netvrdím, že je nutný grafiku od základu změnit, jen trochu vyladit, tak aby zůstala jednoduchá a přitom nervala oči.
gd - přeháníš, nerve to oči :-)
to je pravda, já už jsem se tam díval nejmíň 235876x a nemam je pořád ještě vyrvaný... jen voslzený...
:)
ok. nerve. ale taky nepohladí.
to máš jedno, kdybych měl na Písmáku jmenovat všechny, kdo mě nepohladí (od Wiki až po _JiKa_), tak by se ta stránka načítala pět minut
:o)))))
Díky Olda,
rád som sa dozvedel, ako to celé vzniklo... Ak som sa tu občas cítil ako veterán, teraz viem, že na to nemám nárok. Fungovali ste, keď ja som ešte ani internetovať nevedel...
(a moja pomoc by sa týkala skôr tých novších fáz vývoja Písmaka a to konkrétne v zlanárení niektorých autorov na túto výnimočnú stránku)
gd: mne se Pismak libi prave proto ze je tak jednoduchy, to kreativitu naopak povzbuzuje. Moc barevny a jinak vymakany stranky (kterych je Internet plny) na me pusobi rusive. Kreativni clovek potrebuje predevsim klid. A mne nynejsi pismacke barvy uklidnuji, proti jinym strankam je tady oaza klidu :-))
Oldo, co mam tedy delat s prohlizecem? Porad mam pismo cerne a v TNR! Mohlo by to souviset s tim, ze jsem upgradovala z MSIE 5 na MSIE 6...?? Mohl by mi nekdo poradit? Prosim, ja chci modry pismenka!!!!!
A písmenka by měla být stále modrá, snad jen nastavení tvého prohlížeče ;-)
* Oldo, prepáč, že som si ťa dovolila citovať. Ale práve sa mi to hodí, lebo ti demonštrujem môj pôvodný dotaz. Dá sa zabezpečiť, aby sa smajlík nerozpojil na konci riadku ?, aby oči nezostali trčať na konci jedného, a ústa aby sa nesmiali na začiatku druhého riadku
* možno ty to vidíš ináč, ak pracuješ v inom férovejšom prehliadači :o)
* Oldo: nikdy ti dostatočne nepoďakujeme, pretože Písmák sa nám pred očami mení, už to, čo teraz je, je oáza :o) a je mi jasné, koľko svojho času si nám nadelil, vďaka
* a vzápätí prosba.. ide o to, či by si vedel zachovať smajlíkov na konci riadku celých, jedna moja známa osoba má o trošku dlhší nos, a často ho má cez dva riadky ;o)
* viem že je to prkotina bambusová, nemala som s tým vôbec vyrukovať
jsou věci, které by na písmáku určitě šly vychytat... třeba design stránek a hlavně název, který mě ve své původní podobě (mladý písmák) dokázal odradit od delšího pobytu... ale pokrok tu je a komunita zajímavých lidí také...
Astrálko to sem nechyt ;-) Eště jednou, podrobněji do zpráv, prosím ;-)
Gd; název Písmák se ti nelíbí? ;-)
olda: ne. přijde mi moc infantilní. ale už se asi zavedl jako jistá obchodní značka, takže nemá smysl ho měnit. a o používání rámců se už taky trochu upouští, možná by to stálo za úvahu. ke grafice: nešlo by udělat nějakej konkurs, do kterýho by písmáci a další zúčastnění posílali svoje návrhy, vybranejch pár by se otestovalo v hlasování všech písmáků... současná grafika je sice funkční, ale...
gd; tak pokud ta myšlenka "má-li někdo lepší nápad (graf. vizi), sem s ním, meze se nekladou" není doslova v nápovědě, či jiných textech přímo zmíněna, pak věz, že tomu tak je. Zatím se jen nikdy nedostávalo těch návrhů.
S osobitou tváří souhlasím, s rámci nikoliv. Jejich použití se nabízí, pokud je efektivní a vhodné, cuž zde platí.
Nejsem grafik, ale zkusím cosi zbastlit ve Photoshopu... Bude-li čas... :) O funkčnosti současné grafiky není pochyb, pouze pochybuji o její estetice. Připadá mi moc konzervativní a jednoduchá - což mi nepřijde příliš adektvátní pro server, který má poskytovat útočiště osobnostem kreativním a složitým... Ale oceňuji systém, který se ti podařilo vytvořit, a především komunitu, která v něm přežívá. Tip :)
gd :) ..osobnost kreativní a složitá je ráda, když se nemusí příliš hrabat v jiných složitinách, díky čemuž jí zbyde trocha času, ve kterém se může prokousávat složitinami vlastními.. :)
oldíku, díx :)
joj..moc dobrý, se těším na pokračování...ses nám nějako rozepsal:-)))
gd: Rozhodně bych něměnil design.. ta "infantilnost" je tady trade markem.... je to jako bys chtěl měnit logo Coca Coly protože je už zastaralé a moc "bůhvíjaké".
Klidně nějaké nové "features" ale základ by měl zůstat stejný aby člověk i básník věděl že přichází "domů" :)))
Olda: už jsem to jednou psal a napíšu to znova, neznám lepší webový engine než tenhle. Prostě jen poklona :)! Grafika? Ta už k němu patří a zvyk sem si... a žádné bannery a podobné zrůdnosti. Prostě tak akorát jak to má být.
armand; děkuji. Chtělo by to ale více péče, která ovšem není v mých silách, jenžto velikost tohoto webu přerůstá rámec jedné osoby. Nenajde se někdo, kdo mi se správou webu pomůže? :)
(berte to skoro jako výzvu, napíši o tom více, ale pokud by někdo disponoval časem, který by chtěl tomuto webu navíc věnovat, příležitostí je tu na každém okénku habakuk ;-))
já bych pomohl rád, ale
1) fčul nemám čas, a hlavně
2) to neumim... Ale! ->
Až budu na mateřský, taxe to třeba naučim a ve volných chvílích mezi krmením a přebalováním bych písmáčně htmlil ... :-))))
Olda: mám pro Tebe citát:
ohledně správy tohohle skvělého serveru .... "This task was appointed to you and if you do not find a way, no one will." (Galadriel)
:)))
asi to není příliš povzbuzující, ale zase snad alespoň nebudí tě ze snů "Eye - lidless, wreathed in flame" :)
papouch; díkez .. a ty budeš na mateřský? ;-))
armand; ;-)))))) hele, a sluší ti to taky jako galadriel? ;-)
nojo, vypadá to tak, že se nechám živit a stane se se ze mne otec domácí :-))
Ale hlavně - bych se musel nejdřív naučit webštinu, či jinou htmltilku... Kdysi jsem uměl perfektně Fortran, pak základy Pascalu, ale to je Ti asi dost naenenc, že? :-))
papouch; ono by šlo spíš o znalost Písmáka a jeho funkcí, měl bys třebas sekci "sbírek". Byl bys tam napsanej jako správce, a když by měl někdo problém, napsal by tobě. Ty bys mu poradil, nebo zjistil, že je tam chyba a dal vědět (mně). Měl bys přístup (přímo) k těm údajům o sbírkách a mohl je na přání autora měnit, pokud by to z nějakého důvodu nezvládl sám.
Mohl bys ho upozornit, že mu tam třebas "visí" prázdná sbírka. Mohl bys s autory vést diskuzi, co se sbírkama, a jak jinak a lépe, a já bych výsledky jen "implementoval".
To je příklad toho, jak bych si takovou "spolupráci" představoval. Je to samozřejmě aplikovatelné i na jiné (řekněme třebas zajímavější? :) části Písmáka (sekce autorů, ..) a nabídnutelné i jiným zájemcům. Podmínkou je orientace v Písmákovi, písmácká bezúhonná minulost, ochota, čas, chuť, .. ttptp ;-))
Olda: bohužel.... a ani neznám nikoho komu by to jako Galadriel slušelo.... to bych ten Prsten klidně znovu vytáhl z Orodruin :)))
Olda: to nezní zle :-) .. horší je, že tou dobou nebudu mít Inet, jen doma za těžký telekomunistický, i když výhodnětarifový poplatky :-) Jo a to podstatný - ta mateřská mě čeká až tak nejdřív za 8 měsíců, né-li dýl... :-)
Nechám si to projít .. tím ... ééé.... no,... jo, hlavou! :-)))
papouch; nu, já to jen chtěl ujasnit ;-) a s mateřskou teda jako blahopřeju, ne? ;-))
armand; hele, neříkej dvakrát, nebo se jich na tebe začne lepit ;-))
BG:o) to byl jen fór;o) i když... a potěšilo mě to s tím fenoménem, protože jsem to nedávno (nebo dávno) říkal taky:o))))
Ale díla do Upoutávek nepatří!!!;oDDDDD
ale dobrý:o) s tou původní atmosférou souhlasím, i když jsem tu teprve přes rok (a půl). když si totiž vzpomenu na začátek, kdy jsem do Písmáka začal chodit, vybaví se mi jinačí pocity, než z toho mám dneska. ale to už byl zřejmě konec toho, co popisuješ. škoda, že jsem nenašel Písmáka ještě dřív...
Fajn :o)
Akorát ty odkazy se musej napřed editovat :o).
první vzhled funguje... tato stránka nikoli.
JT: já ho našel zas moc brzy... byl jsem na něm asi 6x v úplných začátcích a pak jsem si řekl, že to nemá budoucnost...
:o)))
Krutý omyl. :o) (můj druhý největší po mém narození) :o)
Nicméně stejně mě na dva roky odstřihli od netu. Pak mi zas net dali, já jsem sem opět nakouknul a nevěřil vlastním očím.
:o))
Wopi:o) budoucnoust je v našich rukou:o) neznám lepší server, kde by mi redakce trpěla moje výstřelky:o)
Jo, taky jsem tu teď doma. :)
No Big_George, nevím jestli to nepřeceňuješ, písmák je dobrej, ale nevím o něm až zas tak tolik lidí aby se o něm psalo v čítankách.
zagori: jak to můžeš vědět??? možná, že není důležité, kolik o něm vé lidí, ale kolik a kterých lidí:o))))
BG: neopič se s prací, tu jsem chtěl psát já!;o))))
NO jo ale kolik prací na písmáku kromě těch mých za něco stojí??? 5-10??
'opravdova' dila na Pismaku asi nikdo nepublikuje, co kdyz to nekdo okopiruje a vyda? (nebo jsem paranoidni?)
taky jsem tady na Pismaku byla nekdy behem 1998 a vubec nic nefungovalo, tak jsem sla o stranku dal :-))
Ale dneska koukam, ze se zmenila barva pismenek, mne se ty modry tolik libily!!!!!!!!! Ja je chci zpatky, takhle cerny je to takovy obycejny, ani si nepripadam na Pismaku.... prosim, prosim....
zřejmá paranoia, já mám teda písmena modrý nevím jak ostatní
Katerina: co znamená "opravdové" dílo? ;-) Na všechno co napíšeš, byť na intenetu, se vztahuje aut. zákon, tedy by ho porušil.
A písmenka by měla být stále modrá, snad jen nastavení tvého prohlížeče ;-)
to tohle mě moc zajímá...-))
Snad jen... Oldo, DěkujeeeeeeeeeeeM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)
PS: Už se těším na 2nd část:o)