Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seve ztracení
28. 05. 2002
15
0
3028
Autor
Bacil
a názor? je mi všecko jedno
zjizvená duše otupí
budovat domy - chalupy - - -
- nechápatelné nedohledno
snad ještě vztahy, ještě city
vyvádějí mě navenek
zevnitř mých prázdných myšlenek
jež jsou-li vůbec, tak jsou skryty
a stovky Jekyllů a Hydeů
mi promlouvají z lačných úst
jež zažila už dlouhý půst
zas hledám sebe
kdoví... najdu?
...našli rádcové, našli?... Je z toho cítit trápení, ale hezky psané pro nás všechny.
TIP ;o)
Poslední část mi chytla nejvíc, ale proto se od ní odkláním, páč je kapku moc prvoplánová, nenutí přemejšlet... ne zrovna velká dutá slova, nebuď Bacouši na sebe jak na cizího, ale prostředek je super... no a v úvodu mi majinko nesednula ta "zjizvená duše"... to už tady několikrát... žeáno, ale i tak to chápu a víceméně spokojeně pokyvuju. :)
Ten závěr... asi jo... moc dutá, velká slova, co? to se mi fakt nepovedlo, máte pravdu. A děkuju, fffffšem.
Bacile, neber mě prosím za slovo, nemám patent na rozum. Přišel mi ten závěr tak, ale mým názorem se neřiď.
hele Nuiťo, pěkně šplháš, nechceš do brna na LF ???:-)))))
ale Bacile, je to krásné.....jestli se najdeme.........to je asi náš úkol tady na Zemi.*
Hermítku, o to nejde, jde o to, že když si to po sobě přečtu, tak prostě musím uznat, že máš pravdu.
Wikinko, máš asi pravdu. A co se Nuitíííííííčka týče... no já nevím, mě on nepřipadá jako vyloženě šplhavý Nuitííííííček, spíš jako normální roztomilý a hodný Nuitííííííííček :o))))
Bacile, te´d zase šplháš ty .-))))))))))
ale dyk mně taky tak připadá, to já jenom.....
Jedna kamarádka pro mě vymyslela přezdívku - Jeskynní lovec s mimořádně vyvinutým šplhacím reflexem.. nebo tak nějak to bylo :-))) Ale když on je Nuitííííček FAKT tak miloučký :-)))
dobré, vybroušené, energie se ztrácí váhavým a tak trochu bezbarvým závěrem
TIP
Mmm, ten závěr není bez barvy... je tam cítit torcha té rudé... ojoj, radši pomlčet
Díky, Bací ;o)
m.