Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sex6x
Autor
Můra73
Před dovolenou –
já jednu, ty dvě čárky
na samotestu.
23 názorů
Literární kritik
19. 02. 2022Počin hodný nějakého náhrobku střední velkosti.
Vzhledem ke mistrovské stručnosti této jednohubkové exprese se mohu pokyvovat hlavou a tvářit se moudře.
"C'est la vie," jak by řekl Hercule Poirot.
Ano, ano...
Já to nejdřív četl takto:
---
Před dovolenou.
Já jedu! Ty dvě čárky
na samotestu ...
---
Ale když jsem si to přečetl podruhé, pobavil jsem se znovu jiným vtipem.
Výborné.
To je tragikomická situace :o) Opravdu vtipně vypointované - do konce druhého verše jsem myslel, že jde o wifi nebo signál :o)
Evženie Brambůrková
10. 02. 2022,,Všude dobře, doma nejlíp." Už to ale moc neplatí.
A ještě pár dalších pruhů a bude z toho mundůr z pruhů. ...A nebo tygr v buši?
Přeju krásný výlet za hranice všedních dní.
F.M.R.C., však jsem si taky u prvního testování nejdřív říkala, jestli jsem si nepřinesla sadu na jiné testování. :)
Čudla, nedá se svítit, budeme cestovat prstem na mapě. :)
... díky všem za zastavení
V práci tomu říkáme těhotenský test. Když někdo projde, oddechne si a povídá zklamaně: zas budu muset dělat, takže nejdu dom. A nakonec, když je někdo naštvaný, a jiný ho na to upozorní, odvětí tento: Dnešní doba si žádá být negativní.
No a já většinou odbývám hloupé dotazy jednoho covid-fanatika, který se mě neustále ptá:Jak ti dopadl test?
Odpovídám: Špatně, neudělal jsem ho, byly tam moc těžké otázky. Ono to souvisí s jedním ohraným fórem o blondýnách, ale jde to aplikovat i sem.
Pointa?
I humor se přizpůsobil současné době.
Tiiiiiiip.
v restauraci
ty jednu já celý plot -
budeš podpírat