Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProdavačka pozoruje zákazníky
Autor
Eilu
Tento muž
replika staré zbraně
Tato žena
stíhačka na jasném nebi
Babička mladice
nakupuje tyrkys
do páru se svou duší
Hned vedle
staří utahaní mladí manželé
A tam
on si ji hýčká
jako květinu
Ona má ale
mnoho trnů
Konečně dva
co tu nejsou jen pro bolest
Připluli
na své velké posteli
a rozdali
všem dárky
11 názorů
Bene, nedivím se ti, pobrání nebylo v lidských silách. Odchylku sedmi měsíců má na triku asi špatná spolupráce mozku a prstu. Či naopak dobrá kooperace alzheimera a parkinsona. Jen čert přesně ví...
Ale jako charakter amatér se neuchýlím k nepříliš pravdivému vysvětlení, že jsem se prostě jen nešťastně dotknul vedlejší klávesy. Za chvilkový pocit zmatku se ti bez váhání omlouvám.
P. S. Pozoruji, že pozorně pročítáš komentáře. (smajlík)
Hezké!
A Kočko! Jsem zcela výjimečně s Tebou za jedna! Akorát jsem teda tak ňák nepobral to Tvoje září...? Asi su mimoň.
Celkom svieža zmena po nánose ťažkopádnych foriem,pre mňa civilné a fresh...
Třeba se staneš dalším pouličním básníkem. ...Tak vítej mezi námi. Já kdysi psala pouliční haiku.
Pozoruji, že jsi čerstvý přírůstek do našich řad. Tož nechť se ti tady zalíbí a nikdy neprokleješ 19. září l. P. 2022, tedy den vstupu.
Pořád nějak nevím, jestli se mám stran postelového závěru přitočit spíše k boku Zajíce či Pavla... ;-)
Vítej.
Moc se mi to líbí, až na ten závěr. Ale ten se líbí jiným, tak si z toho nic nedělej.
Závěr je krásný!