Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVálka začala ve čtvrtek
Autor
Zajíc Březňák
rozkazy vydal
ras Putin
16 názorů
Zajíc Březňák
17. 03. 2022Ano, máš v mnoho ohledech pravdu, Zeanddrichu.
Zeanddrich E.
17. 03. 2022´Možná se mnozí z nás budou divit, jaký ras může přijít po Putinovi
((...)).
Udržet dlouhodoběji pohromadě jadernou ( td. ) mocnost Rusko, a nebýt přitom ras je právě možná sci-fi ... .
Bezpochyby byli na ruském carském trůně již i horší ..rasové!
.
Porazí se sám, onemocněl nemocí z moci, už teď všechno prohrál.
Zapla som všetky svoje bojové sily - včera som spustila svoj pletací stroj a dnes ma čakajú šály a čapice žlto modré. Vyrabovala som obchod s vlnou.
Čudla - tak ho izoluj, good luck! "By se měl" je většinou apel na to, aby za nás někdo udělal naší práci. Třeba vybereš na kickstarteru dost peněz na soukromou armádu, která Putina rozseká! Soukromník je přece lepší hospodář, než státní moloch. A když vyhraješ nad Ruskem, já o tobě napíšu oslavný epos ve stylu ruských bylin:
"Čudla Čudlovič, hrdina čacký, kam kyjem máchne, tam ulice..."
Evženie - ve větě ti jaksi chybí sloveso. Já by před tebou samozřejmě "jako tank" rád cokoliv, ale bohužel, jasnovidec nejsem. ;-)
Zajíc Březňák
26. 02. 2022Děkuji všem za jejich názory.
Evženie Brambůrková
25. 02. 2022Jedině, Kamamuro, že bys přede mnou jako tank.
Evženie, máš možnost, pohleď, co udělali hrdí Afgánci, dvacet let odolávali nejmocnější armádě světa, jako kdysi chrabří husití.
Staré AK74 koupíš za pár šupů, v Africe je mají i děti. Trochu bude nutno posbírat fyzičku, ale může z tebe být partyzánka jako malovaná!
Má někdo armádu, která Rusko zastaví?
Prohledal jsem si obě kapsy, ale mám jenom deset ručně malovaných orků ze stolní hry Warhammer na poličce - málo, žalostně málo.
Nemáme-li armádu, přátelé, neplýtval bych dechem na marné lamentování. Politika byla vždy uměním možného, moc nikdy nikomu nikdo nedal dobrovolně (to si snad myslel jen Václav Havel a ti, kteří mu chtěli věřit), Pax Americana je v troskách a USA jsou na pokraji občanské války, ergo se mění rovnováha sil ve světě. My jsem byli vždy něčí kolonií, tak budeme dál něčí kolonií.
C'est la vie!
Další šílenec na vysokém postu.
Zastřelit nebo schodit z mostu.