Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLes
30. 05. 2002
3
1
1440
Autor
dr_t
Vítr vane a zastaví se,
bojí se vletět do lesa zapomnění,
obletí tu jistou smrt a nadále žije zkamenělý.
Hrůza vychází jen z něho, popsat se to nedá,
těm, co se u něho baví, zastihne je běda,
nikdo neví kdo v něm je,
nikdo neví co v něm je.
Jdeš do něho a nevyjdeš,
vyjdeš z něho a nežiješ...
1 názor
Dobrý ráno,
už několik let jsem nepsal...čirou náhodou jsem narazil na www.pismak.cz a vzpoměl si, že s tím mám něco společného.
V záhlaví téhle ,,básně,, píšu, že mi je 11...víte kolik mi je teď?
Je mi 19 let... asi 6 až 7 let jsem nenapsal krom seminárky a maturitní práce absolutně nic... povězte mi proč?
Právě že se jím má projít jenže to vlastně nejde
albireo:Už skouším psát povídky myslím že mi to docela de a zejtra je pošlu!!Mám taky nový básničky!
dr_t, říká se "Všechno vyzkoušej a toho, co shledáš dobrým, se drž." A obávám se, že jsi to ostatní ještě nevyzkoušel. Inspirace přijde, když ji budeš hledat. Ne násilně, ale čím víc věcí poznáš, tím víc Tě jich inspiruje - třeba i proti Tvé vůli.
Tam kde seš přímo do prvního lese a tam se zastřel!!!Hned uvidíš jak vypadá ;-)(
pro dr t: jo. hoď to trochu do formy a sebe trochu do pohody... deprese, smutku a podobnej věcí jsou na písmáku přetěžký tuny. a ještě dodatek pro nin: :)))))
S tím talentem souhlasím, toho máš spoustu. Ale co kdybys zkusil psát i něco trochu jiného? Nezavírej se do jedné malé škatulky.
A to jako proč?Mě vyhovuje psát takoví smutný básně!!!A nevim proč bych měl skoušet něco jinýho!Když na to nemám inspiraci!!!