Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezrcadlo všednosti
Autor
Štírka
lépe být trochu svůj
ač už dost otlučený
s modřinami či bez modřin
nepozbýváš své ceny
smíš zůstat obyčejný
… a nemusíš být
zcela in
20 názorů
Ta krácená verze je lepší, ale ještě něco chybí, jak píše Markel, myšlenka dobrá.
Myslím, že poznámka v prológu je úplne dostačujúca a úkony s komentármi už nie je nutné realizovať, teda podľa mna
Yss: vyřešila jsem to takto - ideal to neni - na přání mohu smazat původní komenty... nic lepšího mě nenapadne... ? poznamka do prologu je spravny napad - dik...
Text je teda riadne zmenený, teda upravený. Samozrejme, úprava jednoznačne pomohla a scelila ti odkaz, ale ja osobne nemám rada, ak sa z čitateľa "robí blbec ", proste stačí dať predsa do prológu technickú poznámku, text bol upravený, prípadne zmenený, najmä ak šlo tuším o výraznejšiu redukciu..
Nějak jsem to neustála, omlouvám se hlavně Benetkovi- a kašpárka si stejně přečtu a ráda... Dnes je nějakej skříplej den... asi...(pro mě určitě) ...
To mi připomíná že si OPRAVDU! musím opět přečíst Kašpárek a Spejbl v říši pimprlat...
Lidunko, Markel, Ann, Hiakova: Mohla jsem sem dát báseň na prvý pohled jakoby propracovanouu – veršovanou i volný verš – o lásce o přírodě o čemkoli.
To co jsem sem dala je schválně napsáno tak, jak to je, první část je absolutní zmatek tohoto života, nevíš co kdo a jak kolem tebe dělá ani proč to dělá...Proto i ten styl tomu musí odpovídat. A z toho zmatku a všeho co nás obklopuje se může každý vyhoupnout. Konec jen potvrzuje tuto možnost a hodnotu každého člověka...
Velká pravda je v tvých řádcích a "nepozbýváš své ceny, smíš zůstat obyčejný" si přivlastním jako heslo pro každý den.