Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePáteční překvapení
Autor
Jamardi
Zářivé zelené světlo v lese.
Mimozemšťané přistáli. Vybrali si náš kraj!
Slunce svítí skrz modrý igelit.
35 názorů
Kačko, opravdu jsem zelenou záři viděla a ten modrý igelit je vysvětlení, ke kterému jsem došla, když jsem ho uviděla.
Karle, řekla bych, že mě to zaujalo. Stejně jako zaujal četníka ze Saint-Tropez létající talíř.
Bludička Julie:-)))))
Ivi, je to funkční pytel na odpadky. Je to u stezky, kde běhá hodně běžců a vedle je lom, kde jsou průlezky pro děti a ohniště na opékání.
Co by napadlo tebe, kdyby jsi viděla zelené světlo v lese?
blacksabbath
07. 09. 2022máš fantazii....mimozemšťani:-)))))jojo
hned mě napadlo....zobali, vrabci, zobali...igelitové obaly.....chjjjj
Karle, to zelené světlo jsem viděla z dálky. Igelit jsem viděla až potom.
Karle, nevím, čemu říkáš fantazie. To zelené světlo jsem opravdu viděla. Svítilo slunce a byl tam ten průhledný modrý igelit. Myslíš, že jsou pravděpodobnější mimozemšťané?
Já ti rozumím, koukáš zkrz modrý igelit. To je skutečnost, která ale v tobě evokuje fantazii...
Karle, nikoli představa, ale skutečnost, pokud nebereš jako skutečnost ty mimozemšťany. Díky za tip.
Evženie Brambůrková
03. 09. 2022My jsme UFO také viděli a nikdo mi nenakuká, že to byl ten lampion štěstí :-)
Igelit je prevít! A lidi čunata!
Igelity, igeliity
vyšší důkaz prosperity?
Na stromech a růžích
ve škarpách se smáčknou
je to pytlík polohbitý
sílu má však značnou!!!
dievča z lesa, máš pravdu! Toto byl konkrétně pytel na odpadky zavěšený na větev. Dík :)
sluko, dík :) I za japonský příspěvek. Dala jsem to do překladače Google, který určil, že se jedná o japonštinu a vyšlo:
v lese
Žádná sluneční taška Hikari
Yufo Bohemia
No ale překladač je překladač!
blahoželám ... a zdá sa, že podľa rozloženia igelitov obsadili už celú planétu Zem*
Zeanddrich E.
02. 09. 2022.. :)