Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyprávění o vodníku Čeřílkovi, skřítku Ostřičkovi a víle Jasance: Vodní pych (reedice)
Autor
Alegna
Ale aby nikoho neprávem neobvinil, řekl si, že musí vypátrat pravdu.
"Taky ti přeju dobrrrýtro," zamžoural, protáhl se a přitom se ušklíbl skřítek. "Děkuju za optání, spal jsem dobře, jen mě v noci probudilo šplíchnutí, ale byl jsem tuze unavený, hned jsem zase usnul."
Další jeho kroky vedly k prostřednímu jasanu.
"Ztratily se nějaké rostlinky rdestu i s oddenky. To byl asi ten zloděj, nepoznala jsi ho?"
"Je mi líto, nepoznala, bylo ještě šero."
"Děkuji ti a přeji hezký den," rozloučil se zklamaný, že pachatele nevypátral.
Jediná možnost je chytit ho při činu, řekl si a začal spřádat plány na dnešní noc.
"Ach jo, kdo se má na tebe dívat," už mírněji pronesl vodník. "Seber se, upaluj domů a polepši se!"
12 názorů
Taky by mi tomohl někdo přečíst nahlas. :-) Ale i při čtení jsem se vžila do této pohádkové detektivky...
blacksabbath
12. 09. 2022to se bude líbit vnučkám:-)))
Evženie, pokud na čtení dojde, budu potěšena, snad to přežijete všichni ve zdraví :)
Evženie Brambůrková
10. 09. 2022To je pěkné, mohla bych to večer přečíst Eli a Fílovi :-)))
Štírko, ráda hned, jak bude příležitost a moc mě těší, že se líbilo, díky
Jojo, dievča, jeden můj známý říkal, je to, jako když pohani slibují oběť
Kočkodánku, máš přece mnohou dobrou stránku, však víš, vím, víme, co v tobě dříme :)
dievča z lesa
09. 09. 2022uch ... ech ... dobre sa to vyvinulo ... ževraj už bude 'hodný' ***
Lído, hned první větou jsi zasadila mému mužství další ránu. Strom, dům, syn a teď i ten nůž – u mě prostě nic...
Ale na zbytek tvého dílka už nebrblám. ;-)