Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTD - samota
Autor
supizmus
Uprostřed lesů, v kopcích, mimo hlavní cesty, stojí několik opuštěných chalup. Blíží se zima. V chalupách je ticho a tma. Jen v jedné sedí sám starý muž a kouká ven z okna. A stromy venku na dvoře, jindy černé, jsou bílé jíním, lesknou se v slunci, ojíněná dlažba, schody, železná mříže kol zahrádky, celý výhled je zimavý, i žluté listí blýská, jak na něm roztálo jíní. Ze starého gramofonu hraje klasická hudba.
Ze stromů nespadl jediný list, nepřišlo jediné zvíře, nezazněl jediný lidský hlas. Deska dohrála. Muž zůstal sedět a stále pozoroval nehybný svět za oknem. Zdánlivě nehybný svět.
8 názorů
Já očividně hejbnul kostrou (především prsty) a píšu ti, že tvoje dílko má atmošku.
Lidi si často sugerují, že se nic neděje. I tu větu třeba opakují nahlas a další den znovu a pak tomu sami věří.
blacksabbath
20. 11. 2022samota na samotě........a čekání.........*/*******************
Vida, supíku, ve tvém příspěvku nepřišlo ani jediné zvíře a v mém naopak přišlo. Díky za účast.