Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe energie lidská ekologická?
Autor
Alegna
35 názorů
Líbí se mi ta nejednoznačnost hned na začátku, "moc lásky" lze číst nejméně dvěma různými způsoby. Další pokračování má pak zvláštní atmosféru, mlžný opar nejasného významu. Celek je působivý.
Dobré je si před kremací nechat do rakve nasypat pokorn. Je to pak celé veselejší.
Alegna - predstava, že budem musieť znížiť svoju spotrebu čokolád je desivá. Ale fajčiari by mohli byť sypaní k ružiam - mohlo by to fungovať ako postrek proti voškám.
Abakus, myslíš, že obsahuješ nebezpečné látky? Možná bychom měli před svým koncem upravit jídelníček, zamyslím se :)
Evženie Brambůrková
03. 01. 2023Jsou tací, kteří jinak k užitku nejsou. Já svým popelem přispěji své zahradě.
Jamardi, v její době to asi nebylo obvyklé, myslím, že kdysi existovalo něco, jako Spolek přátel žehu
Lído, já ti dílko o lásce a setí nemilosrdně pohnojím svým komentářem.
dievča z lesa
03. 01. 2023pekné rozjímanie ...***
Diana a Alegna,moje deti už dlho vedia, že nechcem žiadne obrady, rovno smer krematórium a potom rozsypat, sami sa ponukli, ze ak bude kvitnut levandula, rozsypu ma v nej, co viac si zelat:)
chtěla bych, aby na mém popelu vyrostl strom....na mou váhu -
bude-li...bude veliký
Diano, tak to máme společné, už jsem dětem napsala v tom smyslu poslední přání
:)) pobavily jste mě, díky Nami, myslím, že i já značnou váhou přispěji
a Hani, lidi se přemnožili, možná to bude rozumné pro záchranu planety
8hanka -
při mém zhýralém způsobu života, kdo ví, co by ze mě vyrostlo.
čítala som, že v USA začínajú robiť z mŕtvych, ktorí si to želajú, ekologický kompost, rodina si ho zoberie na záhradu a zasadí na nich stromy, zeleň...vraj aj zelenina môže byť...
Já si myslím, že se svými stosedmnácti kily, budu užitečným přízpěvkem.