Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePóly
Autor
Lubor Vyskoč
Být nebo mít? Bojím se svobody pólů. Zastavuji kolotoč, unavený vnitřní bitvou. Řetízky vlají ještě vzduchem. Budu mnichem nebo oligarchou? Stanu se plátnem od Miróa. Zdánlivě volné tmavé čáry. A ze dna ční barevné hory. Dívám se ze střechy světa. Na osvětlená města. Požehnán, v kyčli chromý.
10 názorů
Lubor Vyskoč
15. 03. 2023Ahoj p. Bačkovský, ano, jsem zaměřený na dobré konce, nechce se mi psát bezvýchodné texty, i když důvody by byly... Dík za poznámku! Lubor,.
Ahoj APodesDívko, já jsem na Písmáku teprve krátce, naverbovala mě Gora, se kterou si občas psal na FB. Ale jsem moc rád, že jsem v tobě našel spokojeného čtwenáře :-) Lubor.
APodezDívka
11. 03. 2023Lubore: Jsi svůj. Moc se mi líbí co a jak píšeš! Jsem ráda že jsem zde na tebe narazila ;)
Lubor Vyskoč
08. 03. 2023Ahoj Theo v tramvaji,
ano, tuhle jsem odlaďoval, aby sedla. Dík. Lubor.
Thea v tramvaji
08. 03. 2023Pěkná poezie v próze! Vyladěná :)
Díky vám všem, tento text jsem dlouho ladil... Lubor.