Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKleště
Autor
Jamardi
Miluji „ještě“,
chci více deště,
chci více života,
míza mnou klokotá.
To hloupé „dost“
je bída a kost.
Tvrdohlavost.
Čí jsou ty kleště?
Ničemu nebráním,
já chci jen ještě!
22 názorů
Ivi, je to fakt sviňská situace. Jsou to protikladné názory. A nejblbější způsob, jak to někdo třetí může chtít řešit je říct, že jeden, druhý nebo oba to nemyslí vážně. O to víc pak drží kleště. Děkuju :)
leště kapky deště
vřeště, oči třeště
kousli tě kleště.....jen blbnu:-)))
Goro - Já už kleště někde použil, ale nevím, jestli jsem to publikoval.
Ireno, každý má jiné zkušenosti, tak asi rozumí po svém. Děkuju :)
Možná tvé myšlence rozumím:-).
O kleštích však čtu ve verších nejspíš poprvé.
dievča z lesa
31. 03. 2023...živé***
Nami, děkuju :) To se asi nedá nic dělat, nejdříve si každý musí splnit své cíle a pak získat i jinou zkušenost, aby něco pochopil.
Luboši, velká touha bývá též ouha. Téma jsem zúžila, protože kdyby jsem psala obecně, špatně by se mně psalo. Obecně: všechno, co se přehání je zlé, ale kdo co nechce vidět, prostě nevidí. I ten, kdo chce "ještě" se toho drží jaksakra. Kdo říká dost, může být obviněn, že je nepřítel života, pokroku a nových myšlenek, pokud bych psala obecněji.
Užívej život z plných plic.
Splň si vytoužené cíle.
Milé, krásné, sladké chvíle
nevrátí se nikdy víc.
Z dílka čiší mnoho lidství,
hlavně velká touha,
já však čekal, ouha,
spíše téma porodnictví. ;-)