Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČtení v Olomouci
Autor
Květoň Zahájský
Přátelé moji virtuální,
jistě se mnou budete souhlasit, že pořádat autorské čtení v současné době není dobrým nápadem. Dnes, kdy jsou analfabeti sdostatek uspokojeni televizí, multikiny a velkými barevnými obrázky v tisku, a to už se na předčítání mnoho negramotů nepřihrne, aby se konečně dozvěděli, co v těch knihách vlastně je; co na nich ti vzdělanci mají.
Navzdory tomu bych vás rád pozval na křest mého značně přenošeného literárního dítěte, povídkové knihy Tajemné kosočtverce v obilí. Nechci nic slibovat, ale ono i autorské čtení může být nakonec groteskně zábavným podnikem; především pro diváky a posluchače. Často vyjde najevo, že autor, který neumí psát, neumí ani číst, pročež se jistě pobaví i ti, kterým můj způsob humoru nevyhovuje.
Bydlíte-li kdo v Olomouci, nebo jste přespolní, ale umíte jezdit vlakem či autobusem, neřkuli vlastním vozidlem, rád se s vámi potkám v olomoucké umělecké kavárně ART RUBIKON.
Když nic jiného, vaří tam výborné kafe.
S veškerou úctou
Květoň Zahájský
Termín: středa 10. 5. 2023 v 18:00 hod.
Adresa: ART RUBIKON z.s.
Dobnerova 1375/24a
779 00 Olomouc - Nová Ulice
Tajemné kosočtverce v obilí: Květoň Zahájský / křest knihy a autorské čtení | Art Rubikon
10 názorů
Mám to trochu z ruky, škoda, jistě se bude čtení líbit. Hodně humoruchtivých posluchačů přeju
blacksabbath
25. 04. 2023do Olomouce cesta daleká...tak alespoň gratulace a ať se autorské čtení vydaří
Lipová u Prostějova... ještě to zam neznám osobně - je to přes kamarádku...
Jarmila_Maršálová
25. 04. 2023zrovna jsem si chtěla udělat výlet do Olomouce a navštívit aspoň jednou za pár let kulturní dění, ovšem zrovna (jak na potvoru) budu v ten čas na druhé straně naší země...
blahopřeji ti k vydání knížky a čtení ať se vydaří... to kafe tam mě teda fest mrzí)
Květoň Zahájský
25. 04. 2023Štírko - je o Lipová u Bystřice, nebo u Prostějova?
Ráda se podívám- zastavím... pokud to vyjde... mám to cca 80 km... což není překážka... Pokud mě klapne mé autorské miničtení v Lipové - kosek od Ol- tak bude 19.5.
Díky za přání, vynasnažím se nezklamat. Zájemcům rád podepíšu nejen knihu, ale i bachor, čepec a slez.
Květoni, přeji ti vydařený počin v podobě autorského čtení a co nejméně ! anebo nejvíce? přítomných "analfabetů".
Stanislave, z pochopitelných důvodů se z Tvého autorského čtení musím omluvit, ale přeji, aby mělo úspěch, zaujalo a všichni odtamtud odcházeli s podepsanou knihou.