Každý člověk by miloval druhého,kdyby mu rozuměl!!!!!
davam ti svoji jubilejni 2501 kritku..si toho vaz:)*/*
je to super...hlavne konec......
Jojo,
Mea, dobrej postřeh!!! :o)))
Ale, myslím, sedí to…
|||-_-|||
:o))) ja za to nemuzu mne se to strasne libilo...a myslim ze mymu klubu se hodi lip! :o)))
to je boží, do jakejch dvou klubů je to zařazený, jen se tam na to nahoru podívejte! :o)))
Mea: Jo :o) krása :o) ale o tom to je...možná i to dílko...
Notreal+Miklunka: Tak to se vám povedlo :o)
na druhou stranu proč ne :-)
a mám takový pocit, že to dám i do našeho klubu - sice se to na první pohled nezdá, ale já v tom vidím své úvahy o temnotě apod....
takže tipík za pěknou úvahovou básničku :-)*
Moc zajímavě napsané :o)*
A dokážeš si představit, jak by to vypadalo, kdyby se měli všichni rádi a milovali se? - to by byla prchalda :o)
tahle vybočuje ze Tvého stylu, ale víc o Tobě říká - T
nu jo,už jsem to tu obhajovala, že by to bylo hoooodně zajímací...tak je lepší to, jak to je teď :o)
To je dobrý!!! Hele, asi sem na Písmáka napíšu šestiverší Krescenťanů. :o)) Tip!
Mea: Sekty? :o) tak to by mě nenapadlo :o)
Mi to přijde jak nábor do nějaký sekty :o)))))
Quinn: nemáš zač :o) moc se mi to líbí!
Alísku,
děkuji za aví.
Bohužel, v našem světě je určitá NEFANATICKÁ nenávist potřebná; jak bychom si ubránili svu svébytnost? Ano, nepřítel je také člověk, i on si zaslouží žít a ke svému žití potřebuje naše pozemky, naše jídlo, naše děti, nás... Věnujme se nepříteli zčisté lásky... Vyhyňme pro něj...
(
A tím ho ochudíme o jeho růst ve střetu snámi...)
░▒▓-_-▓▒░
alina: lépe možná...ale nikdy to tak nebude, tak co... budem si o tom psát "básničky" a říkat si - co kdyby ... ale toť vše asi...
No, jsem bezpochyby bezbřehý infantilní idealista.....ale furt chci věřit tomu, že by to vypadalo o něco lépěji než tak jak věci jsou.....;o)
Jako úvaha se mi to docela dost hodně...Tak jo, máš jí mít :o))*
ALE :o(((.......PROČ je, dle Tebe, nenávist nezbytná pro život???
Alina: A dokážeš si představit, jak by to vypadalo, kdyby se měli všichni rádi a milovali se? ... Ale dík :o)
mno soucit od ostatních a ne soucit dávaný - vnímání světa z téhle polohy je dost novum :-)
jo taaak,jsem tak trochu nechápavá :o)
tenobrácený buddhismus je zajímavý, někde to vykradu :-).
buddhismus? tak to mi asi ňák nedocvaklo :oO