Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNAPOŘÁD
Autor
Benetka
Skoro každý den se mne ptá kolega ČOČKA: Jak to jde Miri? Dobrý? Zpravidla po ránu kdy je Slávek úlisný a po té co TETA odešla do penze taky výhradně jediný. A já odpovídám vždy stejně: Dobrý je za tři. Takže v mém případě je ta správná odpoveď DOSTATEČNĚ. (Možná ješte se znaménkem méně.) A on vždycky odpoví: Tak to ještě jde. Prostě prolézáš školou životem vším se čtyřkou_! Vlevo nahoře. Jak mě ta svině minule potrápila! To byla ale kurwa! bezesná noc!!! A blbý jeden kaz a může si jeden čistit zuby klidně třikrát za den... Jenže... Mě už to prostě nebaví! Klidně bych bral i to abych mohl říct: Ale jó! DOBRÝ!!!
(Ale můžu mu doopravdy říct že se trápím? Že se užírám pro marnou a zbytečnou lásku? Ten starý hloupý trapný ošklivý klaun? Že se s tim snažím nějakým... Jakýmkoli způsobem Poprad...? Aby to už tolik nebolelo a bylo líp? Aspoň na ty 3? Že se cítím být osamělejší než vzduchoprázdno? Že mluvím s křečicí a taky často sám se sebou abych se nezbláznil? Přičemž evidentně už dávno dávno blázen jsem. A zajímá to vůbec někoho? Ne:-)
A bůh se klidně opil levným balkánským likérem a teď vyspává. Jinak to smysl nedává...
No... Musím se zase (s)prostě vypsat. A opít. Ne nutně v tomto pořadí.
Zajímavou aktuální kapitolou mého současného neživota je nucené potkávání se s Čubkou. Není už ani zlatá ani hnědá. Veškerá komunikace se omezuje na pár slov: Ano/Ne/Nevím. Když už se potkáme nikdy se na ni nedívám!!! Ignuruji ji. Ona to pochopitelně vnímá a zároveň se tomu přizpůsobuje. A současně jsem jí jak jinak než_!: U PRDELE. Ve svém životě mne nepotřebuje a v práci obejde tím že komunikuje s Kazi. Kazi je Slávkova nová kolegyně. Vševědoucí bezchybná a tolik tolik vnímavá! Ach!! Až věřit se tomu nechce!!! Nuž tak jest.
Možná bych si mohl dovolit jeden letmý úsměv...?
6 názorů
Tak. Vůbec nevím co k tomu napsat. Ale když už je tu ten Nohavica pak snad úryvek z jedné jeho starší písně:
Hotely hotely hotely
Ve mně se perou čerti s anděli...
Mimochodem tady ta zveřejněná je zřejmě nějaká Jarkova nová píseň. Ale moc hezká!
Hm...až tak?
myslela som, že odišla...
neviem, či chcem vedieť, čo sa prihodilo, že už nie je ani zlatá ani hnedá ani... a to nové "meno"...
a taková to byla(jednostranne) velká láska...
Úsměvem nic nezkazíš :-)