Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČas se nevrací
Autor
Štírka
Do ticha kolem
šeptem křičím
možná jsi vším
a možná ničím
možná jsi neosetým polem
stejným jak tisíc jiných kolem
tak pyšných na svou nicotu
pak sklidíš pouze
samotu
20 názorů
Tu píseň zrovna neznám, ale sousloví "šeptem křičet", nebo častěji "mlčky křičet", je v literatuře dost oblíbené. Podobně jako jiné efektní kontrasty, např. "tak blízko a přitom tak daleko". Ta báseň je pěkná, ale opravdu nepřekvapí nějakým novým pohledem z nečekaného úhlu. Holt nejsne pokaždé objevitelé, někdy si jen tak pobrukujeme melodii, co nám naskočí v hlavě... ;)
Craerassy- zajímavé... já "to" totiž neslyšela... Třeba existuje pro nás oba "jiný zdroj"... Nevím... Myšlenky a jejich prameny...? Rozhodně díky ... ráda jsem četla...
Chybí originalita. Říkala jsem si, kde jsem to už slyšela.
Ztrácíš - Marek Ztracený
Stoupám ze dna vzhůru,
vzhůru vodou pluju.
Svůj pocit tiše křičím,
že jsi pro mě vším a ničím.
Evženie&Alegna: díky moc za zastavení... a těší mě vaše reakce... doping - jako kafe...? ... ale bez kofeinu...
Ta se mi moc líbí.
Safián - ano - je to přesně tak - opravím... ( jsem ráda za upozornění... díky)
To je opravdu krásná básnička. Ani gram zbytečného tuku. Jen malá připomínka k zápisu. Verš Tak pyšných ... patří intonačně k předchozím dvěma veršům. Udělat z něj samostatnou intonační jednotku znamená vnést do textu rozpaky. Stačilo by změnit T na t. Naopak verš možná jsi neosetým polem by mohl začínat velkým písmenem. Ale nemusí. Tady je to jen drobný odstín.
Nádherný verše, parádní protiklady.
Díky za lepší neděli... :)