Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDva koncepty moje ..zbrusu nové (dokonce ještě ..prstíkové...!) ((dva obrázky)).
Autor
Zeanddrich E.
Dva koncepty moje zbrusu nové (dokonce ještě prstíkové...!) ((dva obrázky)).
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
15 názorů
Zeanddrich E.
před 8 měsíci... .
Goro, to Uštěpačně je přeci krásné, ryze české slovo... :). -Ale pravdu máš v tom, že zejména anglicismy odkojená mladší generace jej nemusí znát (poslouchal jsem na toto téma nedávno pořad na Rádiu Plus - a tam nějaký vyučující tuším přímo z UK řekl, že někdy až zděšen, která slova jeho studenti vůbec - do styku s ním, a jeho školoiu - neznali... (vzpomenu si třeba na ,,strmý", ..., ,,srdnatý", ..., tuším i třeba ,,strohý", či ,,příkrý...") )
Ještě mě napadlo - místo schválně dát - naschvál:-)
Uštěpačně? No, nevím, nakolik je to srozumitelný pojem:-)
Ten první je geniální (i když smutný)!
Zeanddrich E.
před 8 měsíciGoro, díky (i za náveh; napadlo mne dnes ráno ješště slovo ,,uštěpačně" ?)
Ostentativně - schválně?:-)
První je z ranku černého humoru, moc se mi líbí.
Zeanddrich E.
před 9 měsíci... .
Jinak děkuji všem za návštěvu, i za návrhy na můj dotaz, a přeji vše dobré... :)
Zeanddrich E.
před 9 měsíci... .
Staňo, myslím, že to trošku klame, vzhledem k mým téměř dvěma metrům tělesné výšky :); budu se ale propříště snažit své nehtíky zde neukazovat... :):) (respektive, nepublikovat raději koncepty, že... :):) )
stana.lebloch
před 9 měsíciTy máš štíhlý nehty jak slečinka
líbí obě .... napadlo mě: drze, významně, schválně, provokativně
Na dotaz - místo ostentativně možná trntativně nebo snad bodlinatativně...
Jinak - obě rytiny se mi zamlouvají... :)
Hezké
Třeba "beze studu"? Slovo ostentativně jsem neznala, musela jsem si ho vyhledat.
Zeanddrich E.
před 9 měsíci
... .
(..PS: - k obrázku č. 02: poradí mi někdo vhodnější slůvko, než ..ostentativně" ? :) - jsem už nějaký rozespalý, tak kábl nahoru mi teď nějak moc nefunguje... :) )