Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNelze říci
Autor
Štírka
Nelze říci
Že jsou cesty věčné
Že stopy těch co prošli
Povedou ty příští
Čas neodbytně prýští
A jeho pramen nevysychá
Ač náš ano
Tak vítám každé další ráno
A tiše odečítám
Korálek
Na šňůrce dní
Svíjí se v dlaních
Kdoví
Zda není poslední
Ale každý den
ač jsi jen kulička
a On nakloněná rovina
každý den
tak krásně
začíná
.......historie...1/1993 z nalezeného bloku....
15 názorů
Asi někdy neumím odesílat zprávy...
Všem vám přeji Velikonoce takové, jaké si přejete vy sami...
Tak kořeněné – tak sladké – tak divoké – tak veselé – nebo naopak zalezle klidné ...
Prostě si je užijte, jak umíte nejlíp!
...a moc děkuji za to že jste se zastavili
Je to tak pravdivé.
Rok 1993... jedno poupě se počalo otevírat...
...ale zpět k tvému dílu. Další krásný drahokam v koruně Písmáka.
Zeanddrich E.
před 8 měsíci... .
(jó, rok 1993; to jsem, mimo jiné, dal výpověď na Katastru...)
za mě hodně jo a hodně ne :) První dvě strofky za mě super, někam mi vedou hlavu ... u odečítání mě to vykoplo, asi nedokážu správně odečítat :) Svíjivý korálek je divnej, teda za mě, neumím si to představit, a pak už jen to, co čítám pořád dokola (jinými slovy třeba, ale - ). Slyšelas někdy, že čas je hrst listí hozená do větru? :)
Začátek mě moc bavil
Zlehka napsané, občas cinkne rým, neurputně a překvapivě. I práza básně dává smysl, pohupuje se na hraně moudrosti, kterou nikterak nevnucuje. Charakterizuje to ona nakloněná rovina. On jí je a ta kulička vlastně ani neví, že On jí dává pohyb a směr.
Velmi poetické. Tip.
No, že by úplnê každý začínal krásně... obávám se, že ani to nelze říci! Ale většinou se aspoň do večera vylepší.