Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZvonění...
Autor
Gora
Potřetí zvoní
Svědkové Jehovovi -
Zelený čtvrtek
26 názorů
Právě ty fráze, to strašení, to je hezky a vtipně průstřelné
Až někdy některý ze SJ začne mluvit normálně a ne frázemi, nalitými do hlavy, taky se s nimi pobavím... tohle chování typické pro sekty mi leze na nervy.
Doufám, že je aspoň pořádně rozebereš:-).
Jééé, ty se máš, u nás dlouho nic. Já je mám moc rád, popovídáme ... odcházejí se pak doučovat, konsolidovat, ...
Radovane, byli tuu od té doby zas... nechápu, co je sem /do prudkého kopce/ stále táhne:-), já určitě ne. Dík.
Svědkové: Dobrý den, mohl by k vám přijít Ježíš Kristus?
Oslovený: Mohl, ale vy běžte do prdele.
Zeanddrich E.
před 8 měsíci... .
Nahoru na kopec je to ale možná právě až abnormálně táhne... :).
Krumlau Brumlau
Na Zelený Čtvrtek na mě vždy
Svědkové Jehovovi
zvoní třikrát
Dobře vědí
kde je
ta největší památka UNESCO
Dík za reakce... u nás občas stávají před samoškou - a po domech chodí... snad mám "vybráno".
Já si je pamatuju, chodili kdysi. Řekla jim, ať si najdou normální práci a myšlenky a vstávají jako já a všeci další po čtvté ráno. Ranní bus, že. A zavřela branku.
Byli neodbytní... tři skupinky. Asi měli špatnou navigaci, když je nasměrovala až k nám na kopec:-).
Díky všem, kdo reagovali!
Luboši, prima!
Dovolil jsem si variaci:
Zvoní svědkové
i na Zelený čtvrtek
já vidím rudě
U nás už raději ne.
Nami 99
před 8 měsíciJaký den je v Rimavskej sobotě, když je v Dunajskej stredě Velký pátek?
Svědkové Jehovovi jsou silně věřící. Věří, že jim otevřeš.
Zvony přece odletěly do Říma... Jedině řehtačky (uvnitř za dveřmi :))
to by jeden zezelenal