Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDaleko a snad jen na chvíli
21. 06. 2002
6
0
2297
Autor
Kombajn
Schází mi tvé sebevražedné sklony,
i úsměv dítěte, jež ví co je hřích.
Schází mi tvůj uklidňující hlas,
i tvoje přimhouřené oči.
Schází mi tvé tělo,
i neslazený kafe, který mi nikdy dřív nechutnalo.
Scházíš mi kompletně
se svojí bezstarostností.
Schází mi tvé deprese,
kterým tak dobře rozumím.
Schází mi kus sebe,
jež sem ti dal.
Schází mi chuť do života
a ukrajuji si její kousky z naděje, že tě opět uvidím.
Schází mi spousta slz
a bojím se o tvůj život.
Kombajn: Ta věta měla správně znít: "Myslím si, že toto není báseň.". Za tu hloupou formulaci výše, a případné nedorozumění, se omlouvám.
Print: *?
MYSLÍM SI, že je úplně jedno, jestli se dá Kombajnovo dílo vtěstnat do nějaké kategorie. Pro mě je důležité, že mi to něco říká. Cítím v tom něco silně povědomého, i když se mi to těžko přiznává. *!*
Blaznivkaaa
22. 06. 2002
No například já se realizuju na tvůj účet! Bezpochyby v pozitivním slova smyslu!.-) Však o tom to je... realizovat se i skrze něčí tvorbu!.-)
*!
když píšeš v jedný sloce "schází mi TVÉ tělo, i neslazenÝ kafe, KTERÝ - nejde to dohromady, buď má bejt všechno spisovně nebo všechno nespisovně...
Toto není báseň. Ani lyrická, ani nerýmovaná. Je to autoterapeutický text, rozdělený do čtyř slok po čtyřech verších(?), přičemž pokaždé se v 1. a 3. řádku opakuje "Schází(š) mi". Zbytek je výčet absentujících položek.
Určitě to myslíš upřímně. V tomto textu však o emoci a poezii nelze zavadit. Je mi líto.
tak to občas holt je, no....apak je zasejc dobře, jen malou chvílu, ale proto si to člověk musí užít..a snažit se, aby poznal, že to "líp" už je vůbec tady :o))
...jež Jsem ti dal...
noo, mne se to zda v kontextu ostatni Kombajnovy tvorby docela jako basen ano :o)
oldo.. oldo... udelej mi specialni kolonku mam dojem ze zadna moje basen vlastne neni basen. a ted to mam potvrzeno z jineho zdroje. terapeuticky vyblitek... cool...
čím hůř člověku je, tím víc porozumí a rozumí těm druhým...
-
tak to bývá,... jak řekla Nuitík :-))
Kombajne, nech to tak! Je to přece fajn, když se někdo realizuje na tvůj účet, ne?:-)
print: nekdo se tu realizuje na muj ucet ??? mno ani sem si nevsiml, ale me nevadi zadne kritiky, aspon je videt ze to cetl. nic vic nechci. bohuzel uz se nad tim nezamyslel..