Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedo toho hoši
Autor
dadadik
bratr se dívá na všecičky zápasy
mistrovského hokeje
občas mi řekne kdo je dobrej
a kdo ne
taky si tipujem
jak dopadnou naše zápasy
ehm
já se dívám jen
když to ke konci vypadá na výhru
a nájezdy se mi líbí
brácha je
něco jako byl náš otec
147 názorů
Milí fanouškové. Kam jste se mi poděli. Supík není jediný, kdo zasvěceně píše o sportu
Irčo, nepleteš si Tichonova s Tarasovem? To byl trenér s notýskem, do něhož si zapisoval strategii. Včera jsem už věřil, že vyhrajem, neměli jsme slabé místo a hráli na plný pecky všechny zápasy, jen jsem se bál nájezdů, tam už jde spíš o štěstí. Dada, na 69 si pamatuju moc dobře, šlo se v Kolíně ze sídlištěm průvodem na náměstí. Raz dva tři - góoooooooooooooooooooooooooooooooooool. Díky za pobavení s vámi dnešního rána.
To bylo fajne - fanzóna na Písmáku :) Tohle mi bude chybět.
Náš tým skvělý výkon vystřih
a pro sebe výhru urval,
musela se sklonit Švajc,
i obdivně lze říct – kurva...
cítím v sobě velkej rajc,
že smím křičet: „Bravo mistři!“
Zeanddrich E.
před 6 měsíci
(a ovšem, mírně za oponou :), Prozřetelnost musela zajistit, aby do toho moc VEŘEJNĚ nemluvili lidi, kteří někdy mluví zbytečně hodně předem :), a pak to třeba docela významně :) kazí na nebesích; - lidi typu Petr Vichnar, a M. Antoš třeba.... :) ) .
-Panu Antošovi ovšem přeji plné zotavení; doufám, že Vás to auto kleplo pouze tak, jak pro to zlato muselo...! :) )
((Petr Vichnar ovšem asi nejezdil na motorce, a tak (spolu)připravil československý hokejový tým o několik titulů...; ještě bych snad našel dlouhý dopis :), který jsem o tom po převratu napsal do čs. Televize…:):) ))
Zeanddrich E.
před 6 měsíciKdoví, jak by to dopadlo, kdyby tu hrálo i SSSR... . Ale myslím, že dobře, tento tým totiž vypadal dobře; měl kladný náboj, a přívětivou auru... .
Jasně že slza v oku...
člověk nemusí být extra fanoušek a tohleto ho sebere...
ale ti kluci co na tom ledě dělají... úžasný
Teď státní hymna, opravdová slza v oku a může se jít spát - anebo slavit:-)
dadik, díky, mělas vynikající nápad s hokejovým dílkem, i na to ráda zavzpomínám.
Představte si, jak by byli smutní, kdyby se to nepovedlo...
Ve slipech a tílku volám: Vielen Dank, Jungs, es war eine hervorragende Leistung!
Bezva!! Senzační, celý zápas napětí... a konec světový, jak se na mistry patří...
úžasné, vyhrali ste, krása***
MISTŘI!!!
MISTŘI!!!
MISTŘI!!!
fajn, nemám telku ... ale tu sa jeden dozvie všetko, držím palčeky***
Jo, kus černé gumi skončil v té správné brance. A košilka je pryč...
dadik, asi Viktor Tichonov, našla jsem: Pro jedny byl Tichonov tyranem, který ze svých svěřenců učinil takřka nevolníky. Podle jiných patřil k nejlepším trenérům historie. Rozporuplný muž každopádně budil emoce.
Asi jen jednu věc odhodíš a to si počkáme.. po prodloužení to rozhodne jeden gól
Ano dadí, je jedno (aspoň v tomto případě), kam to spadne, aby ze mě něco spadlo. Ale na výrazný striptýz to moc nevypadá.
Našim dnes svazuje roce přílišné očekávání...
Ten rok 69 si nepamatuju. Ale bylo to pokaždé něco, když jsme je vyklepli - aspoň v hokeji. Jak se jmenoval ten jejich trenér? Z toho šla hrůza i v televizi.
Alegna - tehdy půl roku po okupaci....
a ještě to v té době nebylo utažený
Tenkrát se říkalo:
Nevadí, že není zlato,
ty dva góly stály za to
Dáďo, obé nemám, ale mám neobvyklý (pro někoho možná hrůzostrašný) nápad – po každém gólu ze sebe svléknu jednu textilii, kterou poté zamávám. Snad to moc nezamává vaší nervovou soustavou... ;-)
V devětašedesátým už jsem fandila doma u mrňavé televizky, ale už mi ty zápasy splývají, zrovna Rusáky si asi nevybavím. Jen jména... Charlamov, Fetisov? Ale prožívali jsme to, kreslili si tabulky, vystřihovali obrázky z novin... ježiš, to bylo dobrý.
Alegna - jsme šli s partou do hospody... to byla tehdy euforie veliká
Já si pamatuju, můj brácha nimrod s ostatními po skončení zápasu střílely jak u Verdunu
Já mám teda do hokejového experta zatraceně daleko, ale jedno se tvrdit odvážím – buď vyhrajeme my, a nebo to budou Švýcaři.
Ale když jsme v devětašedesátým porazili rusáky, to si nepamatujete nikdo, že?
upracovaný třískání se u mantinelů
jsi sakra znalec :)
Přesně to řikáš s tím prožitkem včera...
jinak jak kdo bude hrát, netuším, ale naši se budou rvát určitě o tu výhru a stadion a hospody atd atd to bude řev :)
Já nějak tuším, že ten nejhezčí hokej už jsem viděla včera. Možná to dnes taky nedokoukám, oni Švýcaři hrajou moc do těla a nenechají prostor, bude to takový upracovaný třískání se u mantinelů, obávám se. Ale každopádně medaile budou, tak co už ;)
Mě štve, že je to tak pozdě... jsem nějaká znavená,, herdek
uvidím
neprožívám to až tak... nevim
No to byla hokejová pohâdka. Zítra zas ;)
Dadí, ta dvojsmyslná hrobní věta je velmi vtipná. A s tvým sourozencem se nepoštěkám, mám totiž stejný názor.
Kočko určite nikdo z nás v hrobě nerotuje, ani tady písmáku :)
jinak brácha řekl, že i stříbro bude úspěch
:)
Písmácké holčiny, i vám děkuji za příjemnou fanynkovskou společnost. Dadí, tobě i za poskytnutý virtuální prostor pro naše komentáře. Myslím si, že ani Gabo Zelenay z nás v hrobě nerotoval. :-)
Jó konec jsem viděla...
ovsem zitra s Kanadou nebo Švýcarama... oba nas prozatím porazili
Tak zase zítra???
Díky, dadik, za trpělivost:-)
... a hoši, děkujem!
Tož milí reprezentantíci, za svou osobu vám pěkně děkuji za odvedený žůžovní výkon. Udělali jste mi radost. Posílám smajlík celému týmu: :-)
Je to supr, sice nekoukám, ale mám otevřeno na balkón, když dáme gól, ozve se několikahlasité hurá a k tomu vaše komenty :)
už sa nebojím napísať, že nádhera***
No, už si troufnu vyjádřit veleopatrný optimismus, že bychom to mohli dokonce dotáhnout i do vítězného konce... ;-)
Vypadá, že Švédi budou zítra bojovat o bronz
snad nezakřiknu
Infarktové situace... ale nádhera, snad to utkání dnes přežijeme:-)
držím palce, má to spád***
Vypadá to skvěle,i když to jen poslouchám, neb se zabývám něčím jiným
Snad to už naši hoši zvládnou, vosy podrážděně dorážejí... držím palec a pes tlapku.
Děvčata, fandí i mužské pohlaví za hranicemi. Nevypadá to bledě, co?...
Ječím, tleskám, naši válí,
dostali jsme, ale dali :D
Jani - vše NEJNEJNEJ k svátku.
Vnímám že jsme podobně naladěni... :)
Bene, taky jsem si na tu písničku vzpomněla! "...klíč od zbrojnice těla až na Kampě mu dá..." :D
Má v očích muškety děla a čeká na Švéda...
Michal Prokop
Fotbal taky ne, občas snad zaujme nějaký fotbalista:-) /mám o nich trochu "přehled", dělala jsem v okresním mančaftu profi masérku/... ale hokej ano, krasobruslení, rychlobruslení, lyžování, plavání, běh, atletika celkově... takže mám v TV, když je čas, na co koukat. Curling mi připadá dost divný:-), ale proč ne.
Včera večer jsem si říkala - někdo fandí v hospodě, my na Písmáku... bylo to moc fajn.
Janina curling je nádhernej a na televizi teprv :)
fotbal vůbec teda
Bylo mi potěšením s vámi včera fandit :)
Hokej je rychlejší než fotbal, proto mě víc baví. Ale obecně fandím Čechům v každém sportu, když o něco jde. Naposledy jsem sledovala curling, zajímavá disciplína! :)
Zean - mně se líbí tu akorát kecat blbosti, hokej je mi vcelku fuk
Vidím, že i zde se hokej líbí holkám... :)
((Je asi obrázkem zvrhlých náhledů naší doby, že divil se (snad) dr. Plzák už hodnou dobou, že je divné, že ženám líbí se více hokej než fotbal - a přitom při fotbale přece muži běhají po hřišti v trenýrkách...! :) ))
Před půlhodinkou jsem šel z práce okolo zdejšího Penny a dva bezdomovci se tam dívali na zápas v mobilu. A pak, že se máme špatně.
napnelismus... pokud neuznají gól, tutově odvolají brankáře, amerikánci
díky, dadik... až vyhrajeme, kouknu se na nebe, jak ten květinový vypadá, ale kdoví, jestli se tady dá zahlédnout, když je černá obloha...
Pátý úplněk letošního roku už je za dveřmi. Říká se mu květinový a podle astrologů může ovlivnit náš život až do konce roku. Lidé by prý měli přehodnotit své dlouhodobé plány, případně načerpat nové síly do jejich pokračování. Důležité však je zvládat vlastní emoce a nenechat se unést nebo vyprovokovat k nepředloženým činům. V roce 2024 nastane 23. května v 15:53.
Ne, to jsem vymyslela, jak komentátor pořád říká "škoda..." "netrefil..." a podobně. Teda jako ne dneska, to je vtípek tak 5 let starej. Doufám, že dnes zůstane Škoda na střídačce :)
Zatím dobrý, ne??? Teď jsem teprve dorazila od slípek, uklidila venku lehké věci - žene se pekelný mrak... snad nevypadne elektřina, snad se rozkoukám a nebudu mít v zápase hokej... hoši, do toho!! A hele, goool... sotva jsme usedla.
I tak dám típek k Benovi, bylo to výborné... díky za konverzaci!
tohle bylo dobrý, nekoukala jsem se, nemám na to nervy, zato jsem se dobře bavila komentáři Gory a tvými :))
Mně se zamlouvá, jak univerzální dílko jsi napsala, dá se využít do konce šampionátu. Hm, a zas jsme v háji.
aha Nore - tomu se říká nájezdy, opravil mě brácha... :)
tak to opravím
Kočko - jednou otec u hokeje vyskočil a mamince zlomil palec na ruce :)
Poslední řádek by mohl naznačovat, že měla maminka tvého sourozence vskutku s tatínkem. (Snad nezačneš za komentář s trestným střílením.)
Benet - dnes byli hoši suproví, i když jsem o gólech jen četla :)