Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZAJÍMAVOSTI K SOUTĚŽI PM 2023

15. 06. 2024
6
14
286


14 názorů

8hanka
před 5 měsíci
Dát tip Janina6, Gora

no, páni...parádna práca, stála by za nomináciu:)

Čo všetko sa dá vtesnať do tabuliek, nachádzam v nich aj seba, hanba mi,  hlasovala som tak málo...pritom vďaka PM nachádzam veľa pekného, čo by ma  pravdepodobne obišlo, lebo čítam  nepravidelne a na nový Písmák si nie a nie zvyknúť, predtým som našla čokoľvek...inak nechápem, prečo dôchodci (ja) fakt nemajú dosť času, ako som pred časom všetko popri práci dokázala stíhať?:)

Inak ma baví skratka PM (kedysi slávne cyklistické preteky, aj skratka nie príliš príjemného PM syndrómu, ženy poznajú...a mnoho ďalšieho)

Vďaka za skvelú tabuľkovú prácu chlapcom a Gore za kopec odvedenej práce...


Gora
před 5 měsíci
Dát tip 8hanka, Janina6

Tip posílám lastgaspovi za tabulky...


Janina6
před 5 měsíci
Dát tip Gora, K3, 8hanka

Kluci, pobavili jste mě ;) Vidím, že historie se opakuje, cca před 15 lety, to jsme tomu ještě říkali Povídka měsíce, taky mnozí diskutovali o nominacích a hlasech a věřte či ne, našli se i autoři, kteří hlasovali sami pro sebe a samozřejmě to nebylo nic proti pravidlům... Jelikož nemáme ceny, dokonce ani diplomy, je to asi bezpředmětné - ale určitě budu radši za každého čtoucího a hlasujícího, i kdyby dal mimo jiné hlas i vlastnímu textu... ;) hlavně ať se kolem prózy trochu něco děje a čte se. Což mi připomíná, že mám jít číst soutěžní díla!


K3
před 5 měsíci
Dát tip Janina6

Tady je ale důležitější asi samotná nominace, která zvyšuje čtivost a zájem o text. Ale zase, když se to tak vezme, každý má možnost sám sebe nominovat a nad tím se nikdo nepozastaví; ale není to vlastně totéž jako hlasovat pro sebe? Podle mě jo, ale nevadí mi to, je to OK:-).


K3
před 5 měsíci
Dát tip

To mi je jasné Danny, proto jsem navrhoval buď pro sebe hlasovat povinně, anebo vůbec. Já osobně na hlasování pro sebe nevidím nic špatného, myslím si že jsme dospělí a  dostatečně soudní na to přiřknout si hlas anebo ne, i když je fakt, že v próze by to bylo těžší než jen u povídky.


Aru
před 5 měsíci
Dát tip Janina6, 8hanka

Danny, ale mě to kolikrát napadlo, jako akt recese hlasovat pro sebe :D

ale jinak je to jak píšeš, dnes už je to spíše o tom si přečíst texty z jiného okruhu, než zvítězit a nechat se zároveň obhatit nečím na co čtenář není zvyklý ze svého okruhu (např. současná dílna je ještě více zahrabaná, než dříve a novému příchozímu nemusí dojít, že něco zahrabané v záložkách jménem dílna je další seznam výtvorů)


Danny
před 5 měsíci
Dát tip K3, Janina6, 8hanka

K3: ono když člověk když se účastní soutěže také hlasuje, tak snižuje šance svého díla vyhrát, protože hlasovat pro vlastní dílo je maximálně trapné a myslím, že tu nebude nikdo, kdo by to zkoušel (pravidla to asi nezakazují) a tím, že hlasuje pro tři cizí díla, přidává jim body :). Tohle dodávám jen jako člověk, který hraje počítačové hry od roku 1986 a má herní mechanismy v krvi, samozřejmě celá ta soutěž je spíše o tom zúčastnit se než vyhrát, takže já osobně se nyní budu snažit také hlasovat, čas na přečtení děl si snad najdu :)


K3
před 5 měsíci
Dát tip 8hanka

Vždyď je to pro každého čest, že se může zůčastnit...


K3
před 5 měsíci
Dát tip Gora, 8hanka

Za tabulky rovněž děkuji. Podle mě by měl ale stejně hlasovat alespoň každý zůčastněný soutěžního kola. Už z úcty k ostatním soupeřům. 


lastgasp
před 5 měsíci
Dát tip Gora, 8hanka

Já myslím, že i když se jedná jen o jednu kategorii, tak přehled ukazuje na dobrou partu a aktivitu. Poděkovat se sluší samozřejmě všem, ale zvláště Goře a Dannymu. Pokud by šlo o počet publikování, s přehledem by zvitězil se svou hatlamatilkou APV.


Gora
před 5 měsíci
Dát tip Janina6, K3, 8hanka

Poděkování za tabulky patří lastgaspovi/Přemkovi, za publikování Dannymu.

Próza/povídka měsíce má na Písmáku dlouhou tradici, a tak není od věci připomenout si, jak si hlasování "vedlo" v loňském roce.


Janina6
před 5 měsíci
Dát tip Gora, 8hanka

To muselo dát práce. Je to zajímavé, vidět dění kolem soutěže takhle přehlednê. "Pořadí" v první tabulce je jasně ovlivněné počtem nominací, o kvalitě nic neřekne. Ale je dobré si uvědomit, že i v tomhle spíš úpadkovém období je tu přes dvacet aktivních prozaiků. To mi nepřipadá málo. U druhého přehledu jsem trochu na rozpacích, proč někdo hlasuje jen jednou a never more...? Ale i tak je hlasujících celkově mnohem víc, než jsem si myslela, to potěší.


Aru
před 5 měsíci
Dát tip Janina6, Gora, 8hanka

2023? to je jako před sto lety, tak dávno a tolik se toho mezitím semlelo :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru