Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kozliatko

27. 06. 2024
8
6
80

Od Ivany.

Minulý týždeň sa na pasienku narodilo asi už naozaj posledné kozliatko tejto sezóny. Vybrali si s mamou kozou krásne miesto pod vyvráteným dubom. Previezli sme ich domov do samostatného prístrešku, kde strávili prvé dni. Neskôr bolo Emme smutno za zvyškom stáda, tak sme ich pustili sa pásť. V nedeľu večer sa stádo vrátilo bez kozliatka. Emma ho intenzívne volala, ale neozývalo sa. Zobrali sme kozy znova na pasienok, aby ich počulo a pridalo sa k nim. Nepomohlo. Obišli sme pasienok zo všetkých strán, nenašli. Podľa tabuliek kozliatko, ktoré nemá ani týždeň, potrebuje jesť každé štyri hodiny. Misia bola jasná. Musíme ho nájsť ešte večer. Prehľadali sme každé kriačie. Neskôr sme vzali aj Emmu, aby na neho volala. Bez výsledku. Potme sme už kozy na pasienok nevedeli dostať a Emma žalostne mečala. Nahrali sme jej hlas a potme ešte obiehali pasienok s nahrávkou. Po polnoci sme to vzdali. Nešlo nám do hlavy, čo sa mohlo stať. Ráno som išla skontrolovať Emmu a...kozliatko bolo doma! Kde strávilo noc, nevieme. Našťastie život nie sú tabuľky. Vydržalo do rána nejesť.


6 názorů

Evženie Brambůrková
před 2 měsíci
Dát tip gabi tá istá, Zeanddrich E.

Příběhy se šťastným koncem mám ráda.


gabi tá istá
před 2 měsíci
Dát tip Benetka, Gora

Peťo ahooooj! Vitaj na Vlčom Vrchu. Ostatní to tu už poznajú. Nami, Gora, dievča, benetka


dievča z lesa
před 2 měsíci
Dát tip

život s prekvapením ... úžasné***


Petr333
před 2 měsíci
Dát tip Gora

Ahoj gabi, šťastnejch konců nebude pro tenhle svět nikdy dost.


Gora
před 2 měsíci
Dát tip Petr333, Zeanddrich E.

Příroda má (naštěstí) svá tajemství, přesvědčuji se o nich často... 

Kůzleti přeji veselé dny s ostatními! a s mamkou!


Nami 99
před 2 měsíci
Dát tip Gora

Hezký příběh a hlavně se šťastným koncem.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru