Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ cest
Autor
Gora
Holub domácí
postává mezi dveřmi -
chebské nádraží
Je čas odjezdu -
strojvůdce na perónu
myje si ruce
V náručí nesou
chundelatého psíka -
vagón pro děti
Zastávka v poli -
kohout si vede hejno
přes první kolej
Na druhé nástupiště
přilétá z podchodu pták -
hlásí ZPOŽDĚNÍ
27 názorů
Dílka se mi zamlouvají velice a to nejen proto, že rád cestuji mašinkou...
Ahoj Goro,
moc mě potěšil ten kohoutí obrázek. Druhý a poslední jsou taky moc fajn.
Luboši, Um, Z.E. - díky moc!
V poli dozrávalo obilí a kohout vedl slepice přímo do zlatého lánu:-), kolej nekolej
Strojvůdce nejprve svačil a poté si umyl ruce... asi dobré návyky z domova:-), ale ve mně zatrnulo.
Psík, a kohout v kolejišti asi nejvíc...:) (hejno bažantů, nebo hejno slepic...? :); - obojí ale mi navozuje obraz nehybného, horkého léta :) )
Mytí rukou na paeróně - obraz spíše z dob, kdy se nakládalo (házelo lopatou) uhlí pod kotel vlaků... :)
Nejvíc se mi líbí kohout na kolejích a strojvůdce, který si myje ruce. Kdyby si myl ruce mašinfíra mého vlaku, asi bych vystoupila. Tip.
jede vláček kolejáček
na kolej si sedl ptáček
dolétal
Irčo, z mých „úprav“ tě snad srdce moc bolet nebude. (mrk)
Nese mi presso
vrchní pláče a pčíká
cítím dojetí
Vždy srdce bolí
když slyším větu stejnou –
co vejráš, vole!
Boxer chce pištět
inkasoval tvrdý hák
další zhmoždění
Díky, už se mi stýskalo.
Po 40 letech /krom jedné výjimky/ se mi vlakový provoz nudný nezdál, zpestřil mi ho pád na eskalátoru, chaos, vedro, obří kufr atd. Jaký div, že žiju a že jsem si dokonce stihla něco zapsat!
Teda Voříšku nádraží nikdy není nudné a to mi věř znám jich hodině
Jé, vydarili sa, som rád, že si sa s nimi podelila.
Zvířata na nádraží jsou fajn, zpestří čekání. :)
Strojvůdce ať si klidně ruce umyje a je pak v klidu a věnuje se řízení. Automatická kontrola se sice rozšiřuje, ale nehod neubývá.
Radovan Jiří Voříšek
před 4 měsíciNejprve jsem měl výhrady k prvnímu haik, že je přiliš prosté a tím nezajímavé. Ale pak mi došlo to slovo domácí, a to, že ty dveře kde postává, jsou součástí domu. Takže poté jsem si uvědomil, že jsou to haiku čistokrevná a nenudná všechna. Aspoň teda pro mě. Jako další hodnotím, že z jednoho, asi nedlouhého pobytu na nádraží, vzniklo tolik materiálu. Vlastně z něčeho tak běžného a svým způsobem klidně i nutného / nudného. Žádné scenérie omývané vlnami blankytného moře. Prostě se autoka zjevně umí dívat kolem sebe.
Založit rodinu se dá i v podchodu,
i ne ptáci, pěkné Goro! :)
Andy, místo očekávaného vlaku holub, který v podchodu nejspíš založil rodinu:-)...
díky!
Výborné a výstižné. Dostal mě pták, co hlásí zpoždění.