Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seuž je to tady !
Autor
Josefk
Včera odpoledne, kdy jsme se setkali s našimi dobrými známými před bankou, vyskytovalo se tam neobvykle mnoho pohledných mladých dívek. S Petrem jsme nesměle cítili, že naše manželky, které stály vedle, jsou tam jaksi v tomto okamžiku navíc.
" Pepo, nemáš náhodou u sebe browning ?" hodil po mně Petr, jinak primář v nemocnici, otázkou.
" Prosímtě, na co ? " nestačil jsem se divit.
" Že bych se picnul, ...to je děsný,... mě ti tady ty pěkný zadečky už vůbec nic neříkají !"
" Jo, Petře, ... tomu se říká ... konec sezóny...", potěšil jsem ho.
" Ó, to ty máš určitě ještě bolestivou erekci !"... podbídl se lichotkou a vzdychnul.
" A ty máš zase bolestivý vzpomínky ...?", zažertoval jsem.
Smutně jsme se na sebe podívali a jakoby z velké dálky k nám zazněl hlasitý smích našich manželek a rádobyvtipná poznámka některé z nich o jakýchsi problémech s inkontinencí....
Epilog:
Abych mohl na Písmáku tuto smutnou výpověď napsat, musel jsem se ráno manželky zeptat, o čem jsem se to vlastně před bankou včera s Petrem bavil.