Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMALADIE
14. 03. 2000
3
2
2143
Autor
Dany
BOJÍM SE TĚ - PŘIŠLA JSI - ŘEKNI PROČ?
Špatně se ptáš - není odpovědi
Slyšíš tělo v letu - sebevrah zná důvod než řekne si skoč
Ztratí jej - když jí do očí hledí
KDO JSI? - UKAŽ TVÁŘ - SUNDEJ KÁPI
Nespěchej - dnes jen naše je noc
Brzy mne poznáš - oči i ruce - poznáš mé drápy
Říkej mi LA MALADIE - jsem tvá - nemoc
KDO JE TVŮJ PÁN? - KDO TĚ "DĚVKO" POSLAL?
Dobrá - tvá poslední otázka - než mé polibky tě zdrtí
Chceš vědět - od koho dárek v černém nedávno jsi dostal
Od koho jdu - komu sloužím? - no přece smrti
2 názory
Hodně dobré, moc líbí, což ostatně ode mě víš. Dostala mě především forma dialogu...
Prečo smrť, tá sladká strašná smrť, končí niekoho život bozkom? Slasť a hrôza v jej osobe je známa, ten koniec je trošku zbytočne konkrétny.
Prvá vec, ktorú môžem trošku skritizovať, ale nie zase až príliš, podarený dialóg a konštatovanie načrtnutých obrazov je viac než dobré!
;o)))
Z mojej kritiky ide trošku nejasnosti. Horúčka.. Horúčka jediná môže priniesť slastnú smrť bozkom. Prípadne duša, ale to je na dlhšie psychologizovanie.. ;o)))
Hraješ si s myšlenkou jak kočka s myší, maluješ každou její zákrutu jako malíř na plátno a ponecháváš své tajemství, tak jak je to nejlepší. Stačí jen pár slov a vytvoříž z nich síť kde zachytíš výraz. Je pro mě těžké číst, a ještě těžší proniknout pod příkrov prní iluze. Nechápu ještě příliš mnoho věcí, abych mohl zcela pochopit. Mám rád jednoduchost, a Tvé verše se trošku od jednoduchosti vzdalují svým významem. Je to Tvá osobitá Tvorba a to se cení. Klaním se příteli slov, mnoho zdaru přeji.
Bára Braun
16. 03. 2000
Báseň není inspirována nepřekonatelnou povídkou Sapkowského. Jinak anonyme, kdyby sem šla dávat hudba, dal bych ti tip.
Maladie - francouzsky la malade znamená nemoc. Báseň je určitě inspirována povídkou
Andreje Sapkowského Maladie, což je přepracovaná legenda o Tristanovi a Izoldě.
Dost dobrý... sice jsem to musel číst dvakrát, ale spíš to bude, že se dneska jen špatně soustředím. Maladie... je to nějakej odkaz na něco? Mám doma Maladijské kroniky (četl jsem jen prvních 150 stran), ale to asi nebude ono...
Bára Braun
14. 03. 2000Bára Braun
14. 03. 2000
to poslední " no přece smrti " tam možná už být nemuselo, vyplývá to z kontextu. Ale jinak se mi to líbí.