Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlbej den...
21. 07. 2002
7
0
2439
Autor
Marwin
Blbej den, přidej se k nám!
to akurat niekto haluzil,ze jestvuje priestor,kde myslienky ozivaju.vraj..krajina sumraku.No z mojich by dnes fakt nebolo nic echt,ale toto sa mi vidi.
to akurat niekto haluzil,ze jestvuje priestor,kde myslienky ozivaju.vraj..krajina sumraku.No z mojich by dnes fakt nebolo nic echt,ale toto sa mi vidi.
to akurat niekto haluzil,ze jestvuje priestor,kde myslienky ozivaju.vraj..krajina sumraku.No z mojich by dnes fakt nebolo nic echt,ale toto sa mi vidi.
Myslím,že ségra mluví za všechny.Je to fakt dobrý.Povedlo se ti to fakt,že jo!!!Úlet.
Tak to je Tvůj snad první písmáckej úlet, přijmi mé hluboké gratulace :-)))))
Nenene. Nekomol to. Máš blbej den? Tak se na všechno "vyser" a přidej se k nám! Názorný příklad: Ujel Ti autobus? Misto "Do prd..." řekneš jen: "Blbej den přidej se k nám!"
Věř mi má to něco do sebe, jinak bych to sem nedával...)
Velmi dobře bratře představený zakladající příšero příbuzný mé sestry Danieli, propagace naší sekty i na inetových stránkách...jen tak dál, třeba dáme těch 144000 lidí na ten asteroid dohromady:)))))))))))))
my, co uz vime... jo, hlavne nic nehrot a nebud z toho nervozni :)) Zgrane nahoru!!!!
(to vis, tak to dopada, kdyz se clovek da dohromady s par blaznama :)) hlavne kdyz je uz sam blazen... ;)