Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlzy
05. 08. 2002
10
0
1868
Autor
MdF
Jsem ještě muž?
Dnes jsem slzy ronil,
Se smutkem v srdci,
S láskou jsem se loučil.
Bloumajíc ulicemi sám,
Se slzami na tváři,
Bylo mi jedno,
Že všichni na mne hleděli.
Muži prý nepláčou,
Já byl jak malý kluk.
Ty slzy na tváři už zůstanou,
A v duši ještě víc
Jsem stále muž,
Když pro lásku pláču?Aristopulos
29. 11. 2003
muži opravdu nepláčou, Mdf. zbavuje to sice tenze, ale muž by se měl umět ovládat.
Úsměv a slzy
na co je brzy?
Na odchod přece
na spaní v řece
:c)
Kdo nic neopláče, nic neprožil...
Smutne ale mile vyjadrene...
Muzem jsi urcite zustal, jen asi pozor na to aby se ti v smutku nezalibilo...
V krvi mé pár promil
omlouvá ten omyl?
Jsem teď jako Saracen
Fledou navždy zatracen
Podobně jak štrapák Chose
byl jsi megaláskou zkosen
Říkala si Rosalinda:
'Co nezastrčil nevyndá...'
Váz je ale Majkle více
I krásnějších bez kytice
Chceš-li přesto zůstat slepý
nepomůže ni brach Happy
:o)
Tak to ti není pomoci. Zbývá ti se trápit pro jedno kvítí, které jistě stojí za to :o)
Chlapi samozřejmě nepláčou! To jen jejich oči si občas dělaj, co chtěj...
terminátor
07. 08. 2002
Narvah: myslis, ze kdo neplace neciti ? to bych se i hadala :)
MdF: laska je dost dobry duvod pro cokoliv !
jenom k vete Ty slzy na tváři už zůstanou.. mam vyhrady, protoze casem prestane byt pravdiva, a tobe bude lip, nevyslovne krasne, o poznani lip
..kdo nikdy neplakal, nepoznal život..smutek je ta nejhlubší emoce v lidským životě..(napsal bych i nejkrásnější ale ještě by mě ulynčovali)..
*t*
dovolil bych si upřesnit - nejen smutek, ale i láska, ale tyto dva pocity jdou hodně často ruku v ruce spolu
..malý dotaz: kvůli čemu jinému stojí zato být smutný než kvůli lásce nebo ztracenému přátelství? Ale jinak souhlasím - láska bez smutku je jako vaření bez soli..jde to ale není to ani zdaleka ono..
..některý mý bláznivý kamarádi..vyberou si z toho jídla jen ty kousky co jim chutnaj(..sex:(..) a zbytek nechaj ležet..ale to já si zase s chutí posolim..asi sem divnej ale čas od času mě baví bejt smutnej..
pokud to není permanentní stav, tak je to v pohodě a jestli je to divný, tak jsme divný dva :))
když nechaj kamarádi ležet zbytek, je to, jako by nejedli vůbec. aspoň tak to vidím já
..on to každej vidí jinak, třeba se taky změním až ten sex ochutnám( ..ale spíš ne..když se o tom tolik kecá tak na tom zas tak moc nebude..)..ale zatím si s radostí vychutnám všechnu radost i bolest..
..ono je takovejch divnejch víc..:))..s radostí je za svitu hvězd vyhledávám..
Když mi jako malý umřel děda, viděla jsem poprvý tátu brečet... strašně mě to zlomilo a šokovalo. Měla jsem zafixovaný, že chlapi prostě nebrečí a že poslední že by brečel můj táta. A najednou... v tu chvíli pro mě ztratil svou neohroženost, svou mužnost, neměla jsme najednou pocit bezpečí, úplně mě to k němu odcizilo...
Přestože dnes se na věc samozřejmě dívám úplně jinýma očima, lépeřečeno očima jako všichni ti co pslai přede mnou, že kdo cítí pláče, ale věřte nebo ne - od tý doby se můj vztah s otcem HODNĚ ochladil a nejde to zpátky...
*T*
Meggie: At k sobe o5 najdete cestu.
PS: Jeje :o)))... Chlapi neplacou ;o) Ja to rikam furt, sem prevlecena zenska ;o) Proto si vetsinou rozumim s zenskejma mnohem lip nez s chlapama ...