pordplaceno
-chybka?
Ať si říká kdo chce co chce, mně se to líbí..:)
t
Skvělej prolog.
Teda i básen.
kolega: proc ne? proti gustu zadny disputat :o)))
možná že ta věta na konci je už zbytečná, ale jinak je to rozhodně skvěle napsané - *
Zbloudilá: Přeci jen dávám přednos posteli. Asi stárnu... :-))
tak tady se mi z toho libilo neco moc....a neco ani ne...:-) pul na pul..:))))))). Ale prolog je skvelej!
asi bych řekla, že by se to dalo trošku zkrátit, nicméně je to na dobrý cestě :-)
Dost mě to zaujmulo!Je to zvláštní-tvůj postoj a to,jak vnímáš něco,co někomu přijde naprosto běžnou rutinnou. Každopádně máš můj obdiv za skvělé rýmy a vůbec si nemyslím,že je to ohrané..právě proto,že to má skvělou myšlenku a pěkné zpracování (nejspíš v tý halucinaci červencové noci:) to je něco nového a v člověku vyvolá pocit,že noc je děvka,ačkoliv to nikdy netvrdil;) Máš můj tipík!*
hodne malo nerymovanejch basni me zaujme.. Ale tahle je mezi nima*
Já jsem z toho úplně vedle sebe! Tohle je tak úžasná báseň! Oproti těm prvním zbytečně rýmovaným pokusům.. Ty jo... tuhle si opíšu taky. *TIP*
dost dobré přirovnání děvka=noc
Noc je děvka, ale dobrá společnice ve většině případech. Každopádně je to napsaný dobře a celkem zajímavě.*
jak může někdo za noci ulehnout?
milování v chladu hvězd - dává nekonečnou erotickou energii.....*
jsi noční pták :o)
noc je krásná, milovani pod hvezdami taky, a jeste ke všemu když se blíží úplněk...
Milovat se když hvězdy svítí
zní nejkrásněji v celém žití,
nebylo však mi přáno okusiti..
..zatím.. Díky vám..:)
Asi takhle-líbí se mi to, panž jsou tam moc zajímavý obraty, kterým se já vždycky musím klanit, jelikož takovou představivost na "barevný obrazy" já nemam :o) jinak téma taky zajímavý, ale s tou děvkou bych to zas tak nehrotila, sice je pro každýho, ale každýmu (se) nedá :o)
A taky...ten první odstaveček mi k tomu vůbec nepasuje, nevim proč, ale nějak mi do toho nejde.
Ale TIPuju.Libí.
někdy děvka, jindy láska......
Kdepak, já se rád dožívám rán střízliv, ještě jsem ani jié ráno nezažil...tedy pokud se nepočítá čajíčkové a bylinkové opojení;)..děkuji za Tip, je to temný protože je to výplod temné červencové noci plné smutku..ale to už je dávno pryč a teď už jen to snění..:)...děkuji za přání..
To je fakt celej svět tak mimo??? Buď o smrti, nebo o chlastu a nejlíp dohromady.každej furt to samý... ale máš to pěkně napsaný.Tož Ti dávám Tip...dnad všichni tolik schýzujouá jen v básních... Hlavu vzhůru... Zkus se dožítrána střízliv a lechce snít, pak bude dobře :o)
Noc je možná děvka, vlastně ne možná, ona je děvka...ale takhle ne, tohle mi přijde trochu moc patetický, ale co na tom záleží...prostě se mi to nelíbí...
..abych se přiznal tak to dílo vzniklo takhle-stvořil jsem první tři řádky...pak si nic nepamatuju až ty poslední tři...to mezi tim neni ovládaný mým vědomím takže za to neručím..ale je to mý dílo tak co nadělám:)...
Mně se to líbí. Ona každá noc je stejně jiná. Jednou děvka, jednou počestná paní, jindy dračice - a stejně je to pořád stejná noc.