Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMeteority I
Výběr: Carodej
07. 08. 2002
19
0
1862
Autor
Annika
Iskrivé perly
augustovej oblohy
padá želanie
koukám, že tu mámé šampióna (podle ohlasů)
a i já se musím přidat se svou trochou do mlýna, hihihi
ačkoliv nerad kráčím s davem, toto dílko musím obdivovat
čisté, briskní, bezchybné?
nejen!
prostě skvělé
tip, klub
Krásné haiku! Myslím, že to bude vážný konkurent v soutěži o haiku měsíce srpna. TIP
Gastarbajtr
10. 08. 2002mario_di_fiore
07. 08. 2002Zázrak_přírody
07. 08. 2002
Želanie je přání? Pokud ano, tak ti dám tip. Pokud ne, tak ještě nevím. Dnes jedu na Tater, taks e tam na to zeptám.
Naso - ved to, letna priroda je uzasna, leto navyse krasne vonia... diky za tip :-)
mario_di_fiore - dufam, ze sa ti aj splnilo :-), d. za tip :-)
Zazrak_prirody - :-)) len aby sa nepremenilo na lucneho konika ;-)
Narvah - spravne, je to "přání"; prajem krasny pobyt v Tatrach :-)
Danny - :o) dakujem za tip
mario_di_fiore
07. 08. 2002
to mám na auguste najradšej - byť na mieste, kde na hviezdy poriadne vidno :o)
zvyšuje to počet želaní :oD
tak tohle haiku sedlo!* K tomuto haiku (podle mne opravdovému haiku) není žádných výhrad, jak po stránce obsahové, tak pro neotřelost spojení.
Orbi - dakujem za tip :-))
Carodej - tesim sa Tvojim slovam, uz som sa bala, ze ma "sfuknes" ;-)) diky mockrat :-)
not bad:))........jen má vždycky problémy si vybavit kterej je to měsíc:))........jó už vim....srpenec!:)))
t
JOJ, len ty sa neboj, ze ta tu budeme sfukovat:))))
KRASNE HAIKU sa ti daria!!! Tesim sa s tebou.
*t
každé ďalšie slovo by už bolo zbytočné (a nebolo by to už haiku...). Vystihujúce atmosféru letných nocí
t.