Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTvoj derviš sa točí naopak ako môj
Výběr: hermit, Lyryk, Gastarbajtr
15. 08. 2002
13
0
3531
Autor
Bix
tvoj derviš sa točí naopak ako môj
po točení hlavy padám do sena
jedna kofola
točená
zafarbí tričko cestou ku stehnám
alergia na padanie páperia
keď nevzlietne
Ajajaaaj, tak taketo mam rad...obrazotvornost pracuje na plne...to...obratky...
...a mam pocit ze som to prezil...a este :kazde slovicko je tam, kde ma byt...
....T....!!!
černý_potok
04. 09. 2002
dokonalé až na jeden verš...ktorý asi vieš. ale hodí sa tam, je to plná báseň. vieš, naši (moslimskí) derviši majú veľkú červenú suknňu...točia sa stále dookola až kým nepadnú na zem. preto ma celá báseň, akoby ťahala k yemi, taký ťaživý pocit, ako keby gravitácia vyhrávala nad vôľou a človek zostáva dotknutý niekde hlboko, v podstate.
zafarbí tričko cestou ku stehnám
...ale hovorím, hodí sa tam. len mne vadí, že sa často láska a istý pocit zamieňajú za veci iné, veci často veľmi povrchné. nehovorím tým o tebe, aby tu nedošlo k nedorozumeniu.:)
tak potom co jsem si v kritikach precet kdo je dervis ;o) smele hvezdickuju *****
Elyanne: Ja dervišov poznám celkom povrchne, to čo viem, vnímam veľmi pozitívne - napíš mi viac ! Vďaka.
V západoasijských pohádkách je derviš záporná postava, něco jako démon.
Gastarbajtr
11. 08. 2002
aj mňa - kaluška :o) - ale mám aspoň prívesok a v pondelok som zase v Ostrave - ďalšia šanca :o))) - čo povieš ?
hermit: ď.
Člověče... To je dobré!!
Nádherné asociace – na první pohled nesourodé – mi kreslí ucelený obrázek.
Díky!
Ziggy: mnich – žebravý, hubený. Asketa. Většinou uváděn v mluvě jako „tančící derviš“, případně „točí se jak derviš“ – svižně.
|||~_~|||
░▒▓~_~▓▒░
«*»
Ziggy: mnich – žebravý, hubený. Asketa. Většinou uváděn v mluvě jako „tančící derviš“, případně „točí se jak derviš“ – svižně.
|||~_~|||