Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seuplave nám Praha
12. 08. 2002
1
0
2969
Autor
Beata
uplave nám Praha
někam možná k Ústí
na gumovým raftu
Praha naše drahá
aleš-novák
20. 08. 2002
Myslím, že bych mohl nabídnout na přechodnou dobu ubytování v Brně, e-mail roen@post.cz nebo 05 47381482, 05 47250404. Volejte ráno mezi 7 a 8 hod., přes den a večer bývá tč. jedna linka obsazená nebo poletuju po městě. Bydlím u rodičů, rodiče jsou na chalupě a byt máme na kopci.
Monty_Python
15. 08. 2002
Monty: ty ses taky měla vdávat, ne? musíme vám dát tu naši záplavovou sekeru. je přirozeně trochu jetá a uchází (čínskej šmejd), ale zase je to historickej dokument. zachránila mi život.
Monty_Python
15. 08. 2002
já vim, je to asi kravina a z ruky ....
kdo jste vyplavenej: nabízím ubytování
v Brně u papouša
než to opadne
....... hele děcka .. asi spíš Moraváci, Brňáci ..
přemítám o víkendu ject nechat se naverbovat
jako dobrovolník-odklizeč ... jelo-li by nás víc?
Ale já bych jel spíš do Jižních Čech, (Protivín, Vodňany..?)
do Prahy se pohrne asi každej..
Dyby jó, šlehněte mi avízko.. (nebo 0728422721)
|Organizujou to (třeba) tady: http://www.adra.cz/
Teď to přátelé začíná u nás, PA a HK, Krkonoše, poplaveme možná až do Hamburku....
hech a mý "divoký" kočky s malejma za domem... a dvě doma v bytě... ještě že Nusle jsou tak daleko od vody... až na ten Botič či co to je... noční zprávy byly dost strašidelný... a doma na severu kolem UL a TP to je taky na hadr kolem čela... uvidíme dneska, kolem jedný p.m. to bude jasný, prej... kdyby člověk věděl, co má dělat dřív: zachraňovat relativně neohrožený zvířata doma a začít preventivně pakovat nebo se jít přihlásit jako doborovolnice do centra??? a když budu pryč a voda zaleje náš sklep a tam jsou ty kočičácí a plnej barák důchodců a stařenek s pejskama... :-((( dopr!!!
Jen se smějte... Já jsem EVAKUOVANEJ - viz moje upoutávka. LIDI!!! NEBUĎTE TAK CYNICKÝ A LHOSTEJNÝ. JDE PŘECE O ŽIVOT!!! JDE PŘECE O MĚ!!!
nejsme cynici...
se slzama v očích vše sleduju z relativně bezpečnýho města a dovolávám se přátel....
Je to něco strašnýho, my se tady dozvíme málo co se tam v Čechách děje - už nefungujou ani internetový noviny - jen i-dnes píše po deseti minutách nové strašidelné zprávy.
Držím Vám všem palce a myslíme n Vás!
UL je pod vodou, Teplice částečně plavou taky... Nusle a a Pankrác hlásí sucho a klid... směrujte se sem... a držím palčáky všem!*
Imat: U tchýně??? Tak to je katastrofa. Upřímnou soustrast!!! I-dnes zase funguje, ale povodne.aktualne.cz jsou momentálně nejlepší. A starý dobrý rádio se taky překonává. Speciálně Radiožurnál. (A berte ty informace trochu s rezervou, v Praze to bude čajíček proti Budějkám nebo Krumlovu...)
jako sedící a pracující momentálně v Ústí, doma bez televize - Tvé zprávy vítám a do Prahy pojedu až na středu a ne zítra...raději
Stando, s tou četkou jsem na tom stejně. Nevím jestli mám brečet nebo plnit pytle pískem...
Z Moravy přeji ať to přežijete,tady neprší a nám opadává ze stromů
ovoce kvůli suchu.Nebude slivovice!!!! Ale já to nepiji...
Dívám se na TV zprávy,chudáci lidi,těch škod,té práce.Snad pomůžou všichni,jen aby už přestalo pršet!!!
Nějakej problémek mezi Tebou a Igorem, Standi? ;-)
Beati, řekněme si to, my lokální patrioti, takto: Praha uplave JIM.
:-)))