Jůůů, Švédsko.... tam musí být kráásně.... a mají tam Ingrid Bergman. ;)
Yossi, ale nevrhni se moc pohlavě, at' nenarazíš - nejsem zrovna moc dobrý autor... Budu vkládat něco novýho, až to vyhrabu a až budu zas někdy dýl na Písmáku.
Na pokladně - ve velkým Tesku, ale ted'ka tam zrovna nebývám (až zas budu - dám vědět). Co - chceš se přijít na mě podívat?? Neboj, já po tobě občanku chtít nebudu...;-D
Zatím hoj!
právě jsem se vrátil ze Švédska, a tam jsme pořád řešili ve městech stejnej problém, záchody za 5 SEK nejsou nic pro nás, občůrali jsme jim tam co se jen dalo :o)
díky za kritiky, taky se asi na tebe brzy po vyřízení prioritních věcí "vrhnu"
btw- v kterejch obchoďákách tě lze potkat u pokladny?, na podzim tam zajdu ;-)
Potřeba na toaletu - tot' můj největší problém, at' jsem kde jsem. Obvykle přichází v těch nejméně vhodných situacích. Mohla bych vést sáhodlouhý seznam, co už se mi všechno přihodilo. Jednou jsem např. lítala po celým Brně a sháněla nějaký vhodný plac, kam bych mohla vykonat svou velmi nutnou velkou potřebu. Už byl večer a všechny veřejný záchodky (i obchody, kde je mají) byly zavřený, křoví široko-daleko žádné, hlavně jsem ale neměla moc času něco hledat, pokud jsem nechtěla udělat hromádku na chodníku. Je mi vrcholně trapné chodit do nějakých restaurací apod. jenom na záchod a objednávat si zas jenom kvůli záchodu taky nechci, ale jelikož ted' to jinak nešlo, tak jsem vtrhla do jedné kavárny se slovy: "Prosím, mohla bych si jen zajít na toaletu??" Načež se všichni začali chechtat, ale aspoň, že mě tam pustili (jinak bych to pustila já). Nebo jsem seděla v hypermarketu u pokladny (brigoška), bylo to před svátkama, u každé pokladny kilometrové fronty a do toho se mi začalo chtít na záchod. Neměl mě kdo vystřídat, takže to bylo teda fakt příjemné, sedět tam s plým měchýřem a ještě se přitom soustředit, abych něco nespletla a k tomu se usmívat na zákazníky. To bylo teda docela umění. ;)))
Každopádně to máš pěkně napsaný a fakt sem se u toho zasmála, za což dávám tip.
Jo, a zrovna z okna vidím dřepět u stromu jakéhosi chlápka v modrý uniformě... ;-D
Nechci Ti psát žádnou bůhvíjakou kritiku a nechci po tak dlouhé době ani komentovat tyhle trable řidičů. Chtěla jsem si od Tebe něco přečíst. A tohle mě svým způsobem fakt pobavilo.
Tip
Glosa by asi byla zase kratší, ale mohlo by to být... ono je to o tom, že mezi některými žánry jsou tak úzké hranice, že nemá cenu je respektovat...:)
No a co třeba glosa? jak řekl Čapek, cosi delšího než poznámka a kratšího než fejeton.
Je to sloupek....:) Přestože komentuješ jistou věc, kterou znáš z televize, na komentář to není dost dlouhý a propracovaný, to by si tam musel zařadit, jak to dělají za normální situace, srovnat s dopravou v jiných velkých městech a tak... takhle je to sloupek - čili reflexe události běžného dne, která nějakým zbůsobem zaujala autorovu pozornost.
Jasně, dělej si s tím co chceš. Ale humor to moc neni, představa že sem ten řidič já. Nicméně dík za uznání, určitě potěšilo.
Jistě vážné, ale i úsměvné téma - pokud právě sami nepotřebujeme - kamsi...
TIP za humor.
Autora prosím o avízo (zprávu).
Mohu toto dílko zařadit do klubu "HUMORNÁ PRÓZA A POEZIE"?
:o)) myslíme na kdejakou ptákovinu, ale základní lidské potřeby nám jaksi unikjí... jsme zkrátka lidé. Dávám T za zvolené téma
... a teď si představte, že takový člověk byl k tomu ještě třeba vytopen a nemůže se ani postarat o obnovu svého bydlení, protože jich je málo... a že takoví jsou... brrr...
S.V. ... to zas nemusíš ;-)))
No já docela koukám, že by tramvajáci měli takovýdle trable.. A ty lidi taky, když třeba někam spěchaj..:)