Sna trochu povrchní (pro Petulu – subjektivní názor) se mi zdá.
Hlouběji neuchopené.
Jen nálada, črta?
Pravda, příjemná, hladivá a klidná. Smířlivá.
Však nenaplňuje mne ničím novým ani silným.
|||~_~|||
Nemám čo dodať, je tu všetko. Sama som sa snažila pracovať s obrázkom Petra Pana ( neúspešne ) - Ty si to dokázala, ďakujem :o)
Opravdu pekne napsano:-)*
uch! tak to se mi dóst líbí.
Líbí, tahle 75%ní:))))))
MOC
*******
:))))
je mi lito, zachovam se stadne a tipuju
Marthin: pak nemohu sloužit .-) ... musíš použít srdce a hlavu ...
Teď jsi asi uhodil hřebík na hlavičku..;-)
Marthin: "lepší" definuji jako přibližující se Absolutnu. Dokonalé kráse, dokonalé Pravdě. Stprocentní nemůže být nikdo, - lze být dokonalý, jen jako limita k nekonečnu. Každý člověk ovšem má dán svůj strop, který může být (teď jen příklad!!!) u Rowenny třeba dejme tomu 75% z té Dokonalosti. Napsal jsem že mám pocit, že je ještě pod svými možnostmi, tedy pod těmi 75%. :)))
stačí takovádle pjekná definice? .-)
Típek za cestování...atd... ;-)
opět
t
v
a jinak se tady nebudu dlouze rozepisovat, protože si myslím, že Standa Vašina to řekl moc hezky, tak a tak, kolem dokola, vyjádřil myšlenku, vypíchl podstatu, dotkl se jádra, naťukl žloutek, co bych já eště doplňoval, že áno...:-))))
Stando, nezlob se, neb jen sám fakt tvýho hněvu by mi roztřásl čelist do husí kůže...:-))
Rowenno, píšeš skvěle, fakt, ostatně mám dojem, že jsi si toho vědoma, ehm? ;-))
Kvůli čemu se mi to tady dohadujete? :-))))) Ne, nejsem si ničeho vědoma - já netuším, proč to tak je, pokaždé s bázní vkládám nové dílko s tím, že tohle je propadák..., moje sebereflexe je obrovská... Ale ohlas mě moc moc těší.
tak dovol, abych tě taky potěšila...
paráda..tleskám..klaním se..píšeš opravdu skvěle..
*g*
Row: aby taky ohlas nebyl, že jo, na TOHLETO....!!! :o)
* (ale mohla bys být i lepší .. teda ... jsi na takových 80% svých schopností - možná méně, bůhví jakou "schopnost" ale poesie sama vlastně snese. Třeba ještě víc. Tak neusínej na vavřínech) :))))
Definuj lepší...každý se vivíjí a básně s ním..jsem moc zvědavý třeba na jarní Rowennu..;-) Páč tohle je úžasné..dnes podruhé..:-)