Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTomu, co by za své sny měl bojovat
03. 10. 2002
13
0
2256
Autor
bodlacek
Dětské srdce tak velké
že všechny dívky kolem
tam mohl mít
ale jen ve snech
je držel za ruku
Čas běžel dál
jen on se nezměnil
a dál toužil
po té pravé
co by byla všemi
Život se rozhlížel
ale on spěchal
do jedné náruče
a netušil
že přišel o rozum
Dnes se čas
líně převaluje přes okraj
on s ním
chtěl by jinak žít
ale neví jak
Prý není nešťastný
jen přežívá
nenutí se
a jeho život
zatím utíká bez něho
(proč se nepřidá?)
každý svého strojvedoucím... jak říkali hamletovi: setrvávat v zaryté lítosti je nemužné ;)))
setrvávat v zaryté.... no... u vás je to se zarytostí trochu jiné... no... tak radši asi snad třeba jo že nic :)
musím přece něco takového napsat, aby se o mne nikdo nebál (např. tatínek) :-)))
teda já jsem dneska popleta - tohle patří k "Pozor na ně". Jsem dneska neuvěřitelně roztržitá, takže mě zase tak vážně nevnímej :-)))
Evíčku, přesně - a každý z nás si může vybrat ten svůj vlak, protože jich jezdí hodně z toho zatracenýho nádraží života ;-)
ano...
Kdysi jsem takový také byl, možná stále jsem, ale snad už ne, protože tehdy jsem necítil jen lásku, bylo to něco nepopsatelného...
tip
pro to, aby zde člověk jen nepřežíval, se dá udělat hodně věcí ;-) Tibete
Píšeš také o mně :-)) (smutný úsměv) Jak by se to dalo změnit?.....nejde to.......přežívám Tip
pěkný je to ... no jo, život je občas inspirativní; jsou lidi, kteří poříád o něčem sní, ale neudělají nic a nakonec se dočkaj - futrálu ... určitě TIP :-)
Nejsem vždycky hodná - třeba když někdo ubližuje mým přátelům, sourozenci nebo blízkým... ;-) tak ne!
Severkanova
05. 10. 2002
Nemyslela jsem tím, že už jsem to někde četla...spíš.....že se to tak strašně podobá...životu :o))
Podle mě běhá po světě víc takových lidí, co by svůj život chtěli žít jinak, než ho žijou....
Ne, ponetko. To bylo vytvořeno dnes odpoledne na základě dopisování s jedním človíčkem - inspiroval mě jeho život ;-)