Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOznámení
08. 10. 2002
1
0
1289
Autor
Petříček
" B U D U S E Ž E N I T "
Jestli si mě ty moje holky vezmou :-)))
Téédáá, Vás tu je.........tož teda dígy fšeckým.....nooo ale popořádku :
Kytička: jsou jen dvě, ale jedna hezčejší než druhá .............:o))
Jana, Aki, Paranoikus :.........................................díg........:o)))
Stan u Vlašimi : Ty wole v zimě ????.................................:o)))
Aknel: ................................................................dig.........:o)))
Josef Tupý : sorry, tomu nefršténuju .................................. :o)))
paranormalitiky, Krel : klídek ............................................:o)))
paranormality
12. 10. 2002Stan_u_Vlašimi
11. 10. 2002
sice nejsem ve vobrázku, ale to nic, s gratulací a strdečným přáním krásného soužití vespolek snad přispěchat možu, no ne? :c)
Paranoicus
10. 10. 2002Monty_Python
10. 10. 2002
Marco: dig...................................................................:o)
Paranoicus : vyplatilo se nespěchat. Mám ta nejkrásnější holky na světě ...............................................wow.................:o))))
Danny: ........................................................................:o)))
jste blázni... ale i blázni mívaj občas štěstí... :o) přeju vám, ať ho máte tolik, kolik unesete... :o)
Paranoicus
10. 10. 2002
jen se ožeň - čím víc ženskejch bude pod čepcem tim větší šance, že já do toho nespadnu :o)
gratuluju :o)
checht Kastel :)))
jinak véliká gratulačka... každýmu podle jeho zásluh, tak proč ne :))))
Papouch, Kastel : dětesebodnout..... ..................:o)))
Sákryš sem nějakej slušnej !!!!!!!
Fšem gratulantům, zlomyslné nevyjímaje .......dig .............:o)))
Monty_Python
08. 10. 2002Monty_Python
08. 10. 2002Konstantinidisová
08. 10. 2002Konstantinidisová
08. 10. 2002
Monty :poudaly, že joooooooo !!!! Srdečné díky ............................................:o)))))