Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seModlitba za ztracené verše
14. 10. 2002
11
0
1730
Autor
Correggio
Mám právo deseti
nejoblíbenějších
Dvě jste mi ale vzali
Proč mažete mé lásky
Na chvilku světlo dáte mi
a potom vezmete jej zpátky
pro tisíc dní a tisíc slz
které mi uzavřely kruh
Prosím Tě za básně
co nedozněly
i ty, co se jen zdály
a nedopluly celé k prahu dne
Prosím Tě za slova
která nám stejně dáváš sám
pro naši slepou chloubu
když slovy tvoříš svět
Vybledla freska
v kostele starém tisíc let
na klenbě v kněžišti
ach ano, snad je to tvář
A je tak smutno dnes
Listopadově smutno
A noc je noc
a přece je v ní zář
a taky svatá
Uprostřed listopadu
slyšíš zlatý pluh
Copak Jiří.. Hryže tě svědomí? Nebo máš ráno potíže s pohledem do zrcadla?
Jaký máš názor na jádro příběhu Divé Báry?
(nemyslím šeptající slepím_boty (hádám, ta už to má u vás taky nahnutý) .. myslím tu Boženčinu Báru z čítanek )
V: děláš ze sebe trpitele, ale zavinil sis to sám. Rozhodně nejsi anarchista co bojuje proti systému. Vnímám ta tvá prohlášení jako velké bubliny nafouklé pro efekt.
To víš, že nedám, mojí duši živou nedostanou.. a i kdyby mě zpřeráželi všecky obratle, budu stát rovně.
Dík za podporu.. a jak jsi přišla na to, že mám pravdu? :o)
Trochu mi to celé kolem Vihara připomíná hon na Divou Báru.
Hé, já jsem toho času zablokovaný Vellou, adminama a jánevímkýmještě, blokli mě ve chvíli, když jsem se bouřil proti nedemokratickým, elitářským způsobům čerstvě jmenovaného šéfredaktora, ale nesmažu se, právě pro to, že právě to oni chtějí.
Vihar
a ti co mnohdy opakovaně páší sebevraždy svých nicků a tvorby? Ti mě deptají, protože jednak s dílem zařvou i naše pracně psané kritiky a diskuze pod díly, nejde se vracet do minulosti a nejvíc mne dojímá, když se dotyčný v sebevražedném záchvatu smaže a pak škemrá všude okolo, zda-li si ho někdo náhodou neuložil, a pokud jo, zda-li by mu neposlal všecko to, co on vymazal.
Také mažu - alě těch mých není škoda...
To, co jsi napsal, mne oslovilo. Opravdu je škoda těch básní, co nedozněly? Zajímavá myšlenka.
T***
pěkné... radím ukládat si ty díla k sobě na disk, pak je můžeš číst i když je tady autor smaže...Tip
Mazat je bohužel nutno, jinak by se v tom nikdo nevyznal :-((
Za báseň rozhodně tip...