Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRadost (mimo jiné o podzimu)
24. 10. 2002
13
0
2575
Autor
Radost
Tento den a tuto chvíli
je se mnou podzim
tak usměvavý
jak vodotrysk všech barev
jak jsem ho nikdy neviděl
Tančící listí na kraji lesa
nebe mi tiše bere zrak
když hvězd k ránu ubývá
a vůně a slunce nabízí
poslední nádech
Když dlouze se dívám do dálav
zase si vzpomenu
zase vím
že jenom procházím po cestě
která vede ke Mně.
mam rád co píšeš, ale toto zdaleka nedostihuje pocitu jež chtělo dosáhnout
(zase sem hnidopich....safra!..no nic...snad příště)...:))
A vůbec. Slídit v písmákovi a hledat, co jsi kde řekl, to je snad ještě horší než číst cizí deník, kterej zveřejnil cizí člověk někomu úplně cizímu. (viz tam) Takže už to dělat nebudu.
Na okamžik. Snad. Třeba v takové chvíli, kdy jsi napsal to tam nahoře. Ale pak se rozjede všechno znova a ty můžeš jen doufat, že to nebylo naposled.
jo... něco na tom je :))
jestli tedy správně chápu to, co říkáš... Jen nastává otázka, jestli zastavit svět lze nějakou technikou, cvičením, meditací, motlitbou, kouzlem (jak říkají někteří) a nebo ne (jak říkají jiní)
Tohle interview je krásný příklad toho, jak si dva lidé můžou nerozumět. A aby ne, když aspoň jeden z nich není teď schopný rozumět.
Jak říká Konstantinidisová: "Svět není tak vážnej, člověče. zkus se postavit na zem, dívat se a přestat přemýšlet."
A v tom je velkej kus pravdy.
:)
v tom je...
na druhou stranu lidská komunikace není jen otázkou schopnosti porozumět... Ale taky smysluplně se vyjádřit. A to bez přemýšlení nejde, ne?
:)))
(nikdy jsem neřekl, že svět by měl být vážný. svět je hra a spousta srandy a taky dost zábavných iluzí... Ale taky má tu zcela opačnou tvář...)
někdy mi ta hlava sviští opravdu moc, to zas jo...:)
Jistě... Jistě. Kdyby byl svět vážný, asi by ses "Josefk" neptal "co?" :-)
:))) nechápu a nepochopím... společnost, struktura, zákony, vazby, rodina, hodnoty... jazyk... to je všechno tak jiné (a meditativní není jen Japonsko:)
Nádhera. A navíc po ránu.
Nejen, že je to dobře napsané - správné načasování a uspořádání myšlenek, ale i rytmus a počet řádek - vše tak akorát.
Tip.
Navíc mi dělá radost víc a víc číst něco o podzimu, který mám a nemám rád.
Krásně romanticko_naivní, sakra tvou náladu po ráno bych chtěl vlastnit, u mě je to samé expresívum a přes slova typu .urva, do .rdele nevidím z té krýs nic.*
Tak brzo dnes po ránu už jsme se těšil po noční do postele,každý má tu svou cestu,tak na ní nazabloudi*