Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Myslím, že te´d už je passé cokoli říkat, je to aktuelní náladovka... jen doporučím, co dělám já: neposlouchám rádio, televizi nezapínám a noviny nečtu. Vím, že jsem izlovovanej, ale pro dorbo svý duše to podstoupim ;o)
Pa
m.
Joo, to máš pravdu...a...zkoušel jsem sám něco o té tragédii napsat, aby to nebylo patetické, jenže se mi to nedařilo..nejspíš nejde o tom psát a nebýt patetický..tudíž napotřetí tip..;-)
Já raději alpský rum..;-)
Marthi já sem se o tom nějak nesnažila napsat ,prostě sem to uslyšela a musela sem se toho aspoň trochu zbavit.....
a dík jen doufám,že nebyl z donucení ,to bych fakt nerada
a myslim,že takovejch příležitostí budeš mít BOHUŽEL dost
já kokosovej;-)
jo Teichmane to máš asi pravdu,ale násilí na tebe nedoléhá jen z rádii je všude mrcha!
A co se týče třeba Tibetu tak myslim,že o něm se hodně mluví...
a o spoustě ostatních hnusných věcech jen se to třeba nedoví tolik lidí jako třeba o útoku na dvojčata ,ale i v té troše se najde pár dobrejch lidí,kteří si pomůžou...
bla bla je to šílený téma
a někdy mě tyhle věci fakt bolej no jo no
a díííííííík
to je odpověď
Už si dovolili obsadit i divadlo,
drží ho jak slavíka v kleci,
nemůže zpívat.
Má v sobě spoustu slz rukojmích,
kteří asi zemřou za svobodu,
ale ne za tu svojí.
Ať žije Čečensko !
Ať žije Rusko !
/// ta báseňka je celá velmi dobrá, ačkoliv aktuální, je velmi důvěryhodně aktuální; je tam bezmoc každodenního konání, kterým nemůžeme překonat zla, o nichž se zdálky doslécháme a přesto nám ta vzdálená průtrž naléhá na život, i když nevyřešíme nic, nejsme lhostejní a kdoví, jednou někteří z nás snad něco málo ovlivní a napraví...
Teichmane, máš samozřejmě naprostou pravdu, co se ještě musí stát, abychom si začali všímat všeho kolem?
Taky už raději neposlouchám zprávy - jen to, co by se mě mohlo dotýkat a pro všeobecný přehled, ale hlavně žiju proto, abych žil a ne proto, abych strádal z křivd, které jsou známé, nebo z těch, o kterých moc nevím, případně z těch, které se jakoby připravují (čili jen tuším, že mohou nastat) ...
Uf. Dost bolo pesimismu.
Svět je nedokonalej a jediní, kdo s tím může něco udělat, jsme zase my lidi (jednoduše řečeno :-))