na mne až příliš ponuré, ale atmosféra se tomu upřít nedá
hehe na tydle krvavý výlevy sem skorem zapomněla
chochooo, chooo... je to z teba
je to takmer tvoje dieta, musis s nim zit:)
jo tak tenhle je fakticky parádní
surrealistická návaznost
pokračování snu, tyjo
Dyžjá sem chtělo lepší červený korálky, dokonce jsem je chtělo na nakrčenym nosíku,...ale neměli..
to je kůli vánocům, před vánocema je všechno nedostatkový
i korálky na nose
hrůza, co ti mám povidat (hlasem domovní drbny)
Hmhm, moc pěknej nářez!!! :)
Míšo! Já se nemůžu hnout, jenom klepat..-.--..-
bere mě ten prolog/ dosti*
No , jednu dobu sem to dost poslouchala , teď už ne tolik , naprosto mě zaměstnává poslouchání jinejch věcí , zasvěcení ví o čem to mluvim( viďte Jádrovky) a timto se jim omlouvám za jedno své období , kdy sem s tim porád votravovala(i když na druhou stranu to svý šílenství tehdejší trochu postrádám).No nic.
hehe
Semeno:Přijdi brzy , jedu pryč.....
Oh!!!!!
Vidíš,vidíš, šamčo, moji rádcové sou rychlí a mají se čile k světu!
Inian: I lov.....
Nechme hračiček, já..se omlouvám za mou víkendovou neúčast a nezúčastněnost, díky za přijetí omluv, já v pátek.., O.K.? (Stejně ti nic jinýho nezbejvá, viď? :o)) )
Semí:Já tu o víkendu také nejsem
Inian klaním se před tebou, jsi také příznivkyní?
Rádce vysílá :Semi , mám Renegades :pátej track je Beautiful world a myslim , že už sem ti to jednou nahrávala , no možná ne , každopádně někdy se stav a dej mi kazetku a tož nahraju ti to celý.Tak čusbus a Sleep now in the fire:-))!
Vau, to je rozkaz? O.K., já ho ihned odvelím do velícího střediska, tzn. Martina records. Aneb mé soukromé nahrávací studio. Zde povel zpracují a možná, možná, m...., možná jednou se objeví na výsluní v té nejdokonalejší formě, :o)))
P.S. Už makám!
Seregil.flambovat čtvrtit, popřípadě středit!
Shammanne: Já bych ho zkusil přesadit, co ty na to? :-)
Hele, co si myslíte? Voco vám de? Já vám snad nic špatnýho neudělalo, ne?
Shammann: Jako, nejseš ty náhodou masochista? Maso, maso, co?
Seregil: Přesto, že seš něžnější, já neodpouštím, ..., to mě chcete vyhodit?
Semínko: Nezlob se, já to nemyslel zle a o vyhazovu nemůže být ani řeči.... Jenom jsi nás okradlo, tak jsme tě chtěli vytrestat (slovně ne doslovně)... :-))
No, to už je lepší, ale stejně nevim, jestli si na vás amatéry, já profesionální tunelář a vodník zvyknu... :o)))
Semínko: Zvykneš, mohlo být i hůř (škleb na mém vousy obrostlém ksichtě) :-)))
turandotko: tak a teď jsem kradl já...
Semeno:PLESK§(něžně)Drž prosím mluvidla, panž tě teď poveluji aby sis okamžitě sehnala pátej track z Renegades of Funk od RATM!
Shammanne: Koukám, že jsem ti to sebral... sorrys..
add Jouda - tak alespoň víš, no...
turandotko: už dám pokoj (-:)
Seregil:netřeba se omlouvati, já ho taky někde čorkl.
Vy ste pěkný zloději, ale právě sem vás přečůralo, protože ste vokradený, .. ha!
Semínko: Už nemůžu... (krást, mást, pasti klást)
turandotko: asi máš z nás radost, co? ,-)
Shamme: Tak co, co se Semínkem, které nám tu nějak divočí...?
jojo no, diskuze tu kvete, že?:-)....a to začíná zima...pozoruhodné:-)))))
Seregil: já to vím, jouda figuruju v mým slovníku celkem dlouho...
U mě je to novinka, stáváš se aktivním rozšiřovačem semení slovní zásoby, gratuluju!!
Seregil:vystiženo, vystřiženo,
Joudovský? No to si počkám, co k to¨mu chceš říct!
Asi zalez, má strach......aby nedostal nakládačku...... :o))
ale vážně je ňákej zalezlej, neni nemocnej, třeba?
ale vážně je ňákej zalezlej, neni nemocnej, třeba?
ale vážně je ňákej zalezlej, neni nemocnej, třeba?
ale vážně je ňákej zalezlej, neni nemocnej, třeba?
Semínko a Shamme: Joudovský znamená jinými slovy šílený (to je asi jediné synonymum, které mě k tomu napadá), použil to poprvá můj tatík, když mě nazval Joudou - protože jsem něco zvoral (ale nebylo to vážné, spíš trapas, ale jak kdy) a já to používám leckdy a na ledacos.
turandotko: (-:()
Semínko a Shamme: Joudovský znamená jinými slovy šílený (to je asi jediné synonymum, které mě k tomu napadá), použil to poprvá můj tatík, když mě nazval Joudou - protože jsem něco zvoral (ale nebylo to vážné, spíš trapas, ale jak kdy) a já to používám leckdy a na ledacos.
turandotko: (-:()
jéé:-) to je pěkný..Děkuju:-)...jax to proved?:-)...prosíím, recept...
turandotko: myslíš tohle? (-:() obrácená závorka, dál víš, dvě závorky k sobě nakonec...
Pokud myslíš joudu ... tak adresuj mojmu tatíkovi...
(-:)(
Pěkně hustý. Jsem nevědíl, co dřív, jestli prolog nebo samotné dílko. Bezvýhrad(ný) tip
Tak vidiš, co teda kecáš, já vim, že se všichni měníme, ale , že by ňák zásadně, ....
Takže si příště prosím nech ty blbý řečičky, a uvědom si, jak se kvůli tobě chovám,....jen se koukni, jak sem sprostý..........:o)
To je mi ale vyhrocená diskuze drazí bojovníci (souklubníci)
Šak jí taky ta......, ehm, kroťme se milé semeno, taky vyhrotila. Fakt je drzá, mám pocit, že by měla bejt nesvéprávná, ale až ase uklidnim, tak snad budu mít jinej názor :o))
tyvole...Semíínko....teda, sakra...no, a teďkons s tebou nepromluvim...doo...do smrti smrťoucí. Tak. Abys věděla.
:-)
a vám ostatním (ehm mimo Semena:-)...vřele děkuju:-)
Se nezlob, please, já sem tak rádo, že seš tu, dívko.. :o))
ty vole vy dvě cácorky rozhádané, stejně se můžu jen smát:-)
Nazdáááár:-) konečně sme se tady sčuchli:-) a ty se Chechtej-chechtej a na svou bídu si nezareptej:-)))) jo, je to mimo, ale já vám mám takovou neskutečnou radost, že ste tááádýýýý:-)
Já su na tom ňák podobně, ale cácorky si vyprošuju!!! :o))
:-))))) dobrá dobrá uličnice nezbedný!
:-)áááá...pan dospěláák...si na tebe posvítíme, žejo?
To je jasný, si myslí... hošík...
Cože co, to s mým nízkým věkem nijak nesouvisí, za to nemůžu, že je mi teprve šest..
Ale můžeš, jen se nevymlouvej!
...nesnaž se, máš cejch dospěláka, máš...ten ti nikdo nevodpáře...., suchare:-))))
:-))
Tak jo, ale já se na vás kvůli tomu nezlobím, vy za to nemůžete...
...sakra, eště by to snad chtěl hodit na nás?! (pobouřeně) Jistě, že za to nemůžem...ostatně...máš pravdu, jednou...zakopávám válečnou sekyru, dospěláku:-). Howgh.
Shamman, turandotko, Semínko: Jste
joudovský.. všichni (teda i já) :-))
A kolikpa lidí dostalo z tohohle depku, řekl bych že dost, občas je výhodou být cynikem. Děkuju
Depka? To je slabý slovo, ale zkrátka se tuřínek lepšíkuje. Prej se mění, a přitom je pořád romantickej naturalista!
:-) díkiss za poklonu:-)....nee, Dominičko, sem zatraceně jinej tvor...Hele, včera se mi vinou Štěpána Hrdlořeza :-) dostali do spárů fotografický materiály z Pralesa...sakra, zírala jsem na ty vobrázky a věř mi, došla ke zjištění, že s ta batikovanou holka TAM a ta TADY.....sakra, že už s ní nemám skoro nic společnýho.
Co to kejdíš, ty debile(omlouvám se za urážlivou kritiku všem dvojkritikům, ale uznejte!) !! Řveš pořád stejně, sorry to vlastně ta druhá, tak aspoň pořád seš ten tvor , zatraceně jemnej, elegantní vampire!!!!!!!!! To seš ty , ať už seš jakkoli ovlivněna, to si pamatuj! Pro mě to budeš ty, i kdybys nosila růžový boty!!
..hehe..tak to se mi nestane(cynicky)....mám svoje žluťáky až moc ráda:-)....i hubertuska:-) a taky v neposlední řadě (:-)) i tebe, Semíínko....ovšem nekecám....
Sakra já to nekritizoval???
Cože???
Ani avízo mi nepřišlo??
jooo já si ho vlastně smázl, tak to budu muset v nejbližší době napravit!!
Tak to bylo dost vodporný.No fuj.hnus.uplně se mi vobrací kufr.co to má bejt?co seš to za úchyla,že tohle vůbec můžeš napsat?Brrrrrrrrrrrrrrrrr.
SPOKOJENA????????????
jéééééé:-))))))Andees:-))))) Konečně!....spokojena až do hloubky duše...ach:-).....vřelé, s grácií a bravurou:-), to sem přesně potřebovala, chlapíku, nigdo mi nic takovýho nenapsal:-), jó vždycky mi přidáš sebevědomí, hehe:-))
ty jeden depresivní tuříne, co se ti to sakra honí hlavou... to přece nejseš ty...
jsou tam skvělý obraty a nápady. ALE prostě...hmmm...asi z toho budu mít noční můry
Sorry vole, ale víckrát bych to číst nechtěla
Ty jo můžeš začít psát buď proslovy na pohřby nebo nějaký ty sado horrory ála Stephen King....:))))))
Nezlob se na mě, ale med ti kolem huby tentokrát mazat nebudu
UAAAAA.....klidně mě nenáviď:))))) Zlatíčko, já to nějak snesu, pči nejhoršim spáchám sebevraždu...
....přesto ti vřele děkuju, červe:-)))
pokřižovat lízátkem??????????????????
nemám slov..........
super.
.
t
- má smysl uniknout do pekla ?
... děsivě přesné ...
- vědělas to předtím ? A kdybys si tohle předtím přečetla - věřila bys tomu ?
možná by mi tam sedlo trochu víc spisovnější slovosled jinak nemám výtek a obsahově je ta báseň na výši tip !!! :)
...ať ti to neublíží a jen k dobrému je ... ☼
☼
ááááááááááááááááááááááá
to je hnus.
Tak jo. Tři dva jedna- med. Tohle se mi líbilo. Já vim, že je to trapný, ale tahle je jedna z nejlepších. Je to krásný, ten začátek. Přesto...
neni to dokonalý
Ten konec
děvče děvče, s tim bych něco udělalo.
Hehe, mám to dneska sadisticky naladěný večer, jo jo, rozplizlý žárovky, odrbaný omítky, voda......(škleb):o)))