Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seObrazky na skle
Autor
Narwen
Kazdopadne myslim, ze deti to miluji. Kdyz se jim to nepovede, tak to jednoduse smazou. Ale nemohou zacit znovu, musi pockat, az se sklo znovu zamlzi. Nekdy je to za chvilku, nekdy to trva dost dlouho. Bud budou cekat na to jedno okno, ktere si vybrali, nebo si najdou jine, nove.. A budou se pokouset nakreslit svuj vytvor znovu, a nebo neco trochu jineho. Kdyz budou spokojene s tim, co vytvorili, budou mit radost. Ale i takovy obrazek casem zmizi...
Ted si asi rikate, co tim chtel basnik rici, ze? Da se to vylozit mnoha zpusoby. Muzete si najit ten svuj..
Ale treba, kdyz neco hledate. Kuprikladu zpusob zivota. Nakreslite si obrazek.. Nepovede se to.. Tak zacnete znovu. Ale musite najit zamlzene okno a nekdy je to tezke. Kdyz nakreslite neco, co se vam nelibi, muzete to smazat. Ale je treba casu k tomu, abyste mohli vytvaret novy idealni obraz. Musite najit ono zamlzene okno..
A kdyz se vam konecne povede to, co jste porad tak urputne hledali, za chvili zjistite, ze to stejne zmizi.
Stejne, jako ten obrazek na zamlzenem okne...