Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDOST!!!!!!
04. 11. 2002
6
0
1541
Autor
Starr
Proč drásáš mi srdce větami, které nechci slyšet?
Proč říkáš věci, které by nikdy neměly spatřit denní světlo?
Proč halíš vše do černého hávu smrti, když smrt je ještě daleko?
Tvou milenkou je smrt, ne láska.
Drásáš svou duši v kaluži nemístné sebelítosti.
Loď se potápí a my se potápíme s ní.
Házím ti záchrané lano-ty však odmítáš.......................
Pust mě do svých snů, jen na okamžik ať pochopím smysl života.
Pust mě do snů dáno mrtvých.
Pust mě do snů toho, který už není.
Romantická_dušička
22. 11. 2003
první část mi přijde pěkně k věci - ta druhá menší jako náhlá sebevražda :o)
Moc pěkné, procítěné, stojí to za TIP, jenom, že teda zase rejpu do těch chyb, ale správně je "záchranné lano". :-)
Seš všímavej-to sis přečetl nahoře,nebo jsi na t opřišel sám:))ale je to částečně o něm,ale je to psáno již dřív.
Vidíte to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Já jsem tam přidala ty vaše mezery:) To koukate co?:)))))
Jo máš pravdu,trápit se budu,protože toho dotyčného člověka miluju.Ale už s odstupem času to nějak přestávám chtít cítit,ale tahle láska nezmizí nikdy.....
josešstrašněosobitejkdyžužnemášvíckosobitostinežignorovánímezertakholtsesmiřstimžebudešvypadatinadáletakjakvypadáš
Oj tak dobre, slibuju, ze uz ty mezery psat budu:)Ale muzu sem-tam udelat mensi vyjimku?.))))))))
Budu naslouchat hlasu kritiku:)
Aaaaaaaa proc me porad kritizujet es tema mezerama,to je osobity projev autora:))))))))))))))))mi chcete ustrihnout kridla(to zni dobre jdu splodit nejake dilko:¨)
cup_of_tea
08. 11. 2002
Nedělám za čárkama mezery,protože je to moje image:))Vlastně když se tak ptáš,já neznám odpověď:)Fakt nevím proč tam ty mezery nedělám:o
Jo díky od tebe si to zvlášť cením,protože sem tu básničku napsala po přečtení několika tvých děl a chytla sem podobnou,ikdyž né tu samou náladu:))
Jo díky od tebe si to zvlášť cením,protože sem tu básničku napsala po přečtení několika tvých děl a chytla sem podobnou,ikdyž né tu samou náladu:))