Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro toho co byl...................
07. 11. 2002
6
0
1841
Autor
Starr
Ležím na louce a dívám se na nebe.
Při tom dívání vzpomínám na tebe a hledám tvou tvář mezi mraky.
Můžeš mě tam na hoře vidět taky?
Nevím můj příteli,ztrácím tě a nacházím.Ale teď už tě nenajdu.
Vzpomínám a vzpomínky se časem ztrácí.Už jsou to tři roky......
Pamatuju si jak jsem přišla do třídy a všichni měli uplakané oči......
Pamatuju si mentolové kapesníčky,které nám donesli,abychom mohli utřít svoje slzy.
Odešel jsi příliš brzy!!!!!!!!!!!!!!!!
Pamatuju si,jak nám řekli,že jsi mrtev.........
Vzpomínky blednou
Já to přečet, chtěl jsem ti dát velkej TIP a tak koukám - já už ti ho dal :-)))
dala bych tam černou, nebo šedou, nějak mi ta modrá k dané myšlence nesedí ( pouze názor, záleží jen na Tobě )
tip
má tam být opravdu modrá, protože ho vidím vždy když se dívám na nebe a to je modré.Každý to vidí jinak, nejsou všechny vzpomínky smutné...
Je to vyspělý, smutný. Rozhodně bych neřekl, že je ti tolik kolik ti je, zvlášť když píšeš "Už jsou to tři roky ..." TIP
Laska je divna.Ale alespon takhle jsëm chtela projevit vsechny ty pocity.Nebylo to ve zlosti, spis abych nezapomela na to krasny.Zlost casem vyprcha,ale to krasny zustane.
no..jak u koho.. to krásné časem vyprchá a nedůvěra zůstane.. v některých případech
Tak to nedopouštěj.Přiznej si, že se bojíš..A strach je překážka, kterou musíš překonat.Zase dávám hloupé rady......vím..Ale neutápěj se v sebelítosti...DOST
Ticha_duse
09. 11. 2002cup_of_tea
08. 11. 2002
ahle básnička je věnovaná kamarádovi,kterej má 11.11 třetí výročí......tak by se nemelo zapomenout.Smutný to je